אזור אישי

הולכות דרך – מתחם לב המדבר

דירוג לפי 0 ביקורות:
0.0/5
20

+ התעניינו לאחרונה

על הסדנה

סוף שבוע של סדנת צמיחה מרגשת ומרחיבה עם תרגולי גוף ותנועה קשובה (בבקרים) זמן מדבר ומרחבים, טיולים רגליים (לא קשים) מפגש נשי איכותי ושיח עמוק ומרפא של הלב פשוט להיות – בלי תפקידים, מטלות ומחוץ לשגרה לשבת יחד סביב המדורה להכיר,להיזכר, להיפגש בעיניים ובלב.

מיקום בארץ: מדברדרום
למי מתאים? לנשים
סוגי סדנה: סדנאות העצמה והתפתחות אישית

מאפיינים מיוחדים

הולכות דרך הן סדנאות התפתחות לנשים בארץ ובחו"ל המשלבות טיולים, שהות וחיבור לטבע, התרחבות וצמיחה פנימית לצד זמן נשי קרוב, חוויתי ומהנה.

תמונות

תמונות: טלי ברגר. יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתר את המקור או שהוא אינו ידוע והתכנים פורסמו בהתאם לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, אנא פנו אלינו בהקדם באמצעות העמוד ליצירת הקשר, שנמצא בתחתית כל עמוד. אתר כל סדנה אוסף את המידע שמוצג בו ברחבי האינטרנט או באמצעות נותני השירות עצמם. על כן, יתכנו אי דיוקים במידע המוצג ועל כן יש לקחת זאת בחשבון. אם מצאת מידע שאינו מדויק או שסדנה זו בבעלותך ותרצה לשנות בו פרטים/למחוק אותו מן האתר, יש ללחוץ על הודעה זו. כמו כן, יובהר בזאת כי אתר כל סדנה לא מפעיל את הסדנאות עצמן וכי כל האחריות לעצם השירות, איכותו וטיבו - מוטלת על מנחי הסדנאות עצמם.

המלצות

חוות הדעת המוצגות להלן הינן אישיות ומבוססות על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

בהנחיית

טלי ברגר

טלי ברגר מטפלת ומלווה תהליכי התפתחות וריפוי לשינוי תודעתי, דרך גישה המבוססת על אינטגרציה של כלים מעולם הפסיכולוגיה, הטבע והרוח. מפתחת את מודל "הסדר הטבעי- The natural order"-פרקטיקה להתפתחות אישית. יוצרת את "הולכות דרך"- סדנאות ומרחבי צמיחה לנשים בטבע. מנחת קבוצות וסדנאות מוסמכת בארץ ובעולם, מאמנת אישית, בוגרת לימודי NLP ואקו תרפיסטית מלידה. חוקרת טבע, רוח ונפש האדם כדרך חיים.

לפרטים על מועדים יש לפנות למנחה

צוקים

הולכות דרך – מתחם לב המדבר

1900 ₪ למשתתף

תפריט נגישות

רגע, יש לנו עוד להציע לך!

אנחנו מוסיפים סדנאות חדשות בכל יום, רוצה לשמוע עליהן לפני כולם ולקבל הטבות והנחות ייחודיות?

או

הרשמו לניוזלטר שלנו

או גם וגם ;)