אזור אישי

בינה מלאכותית – למתחילים – מותאם לכולם גם ללא ניסיון

דירוג לפי 0 ביקורות:
0.0/5
6

+ התעניינו לאחרונה

על הסדנה

בשנים האחרונות, עידן הבינה המלאכותית (AI) הפכה להיות חלק גדול מחיינו. טכנולוגיות מבוססות למידת מכונה (Machine Learning) ובינה מלאכותית מוטמעות בהדרגה באינספור יישומים ותעשיות, ומאיצות את קצב החדשנות בתחומים רבים. החל מזיהוי פנים ברשתות חברתיות, דרך מערכות המלצה לצפייה בתוכן מותאם אישית, ועד ליצירת תוכן מרתק באמצעות "לחיצת כפתור" – הבינה המלאכותית מציגה פוטנציאל עצום לייעל ולשפר את חיינו בצורות שונות. עם זאת, יש עדיין תחושה של חוסר הבנה והרתעה סביב המושג "בינה המלאכותית" בקרב חלק מהציבור הרחב. הביטוי נתפס לעתים כמופשט או אפילו מאיים, בעקבות סיפורי מדע בדיוני על רובוטים כובשי עולם ומכונות שהופכות לחזקות מכדי שיהיה אפשר לשלוט בהן. ההרצאה נועדה לפשט את המורכבות הזאת ולהראות כיצד בינה מלאכותית משמשת כבר כיום כלי יעיל לשיפור וייעול בתחומי חיים רבים – בתעשייה, בעסקים, במחקר ובחיי היומיום. נכיר את סוגי ה-AI השונים, נבין את עקרונות הפעולה הבסיסיים שלהם, נראה דוגמאות ליישומים מעשיים שלהם ונלמד איך ניתן להפיק תועלת מיישומיהם המגוונים.

למי מתאים? לחברות וארגוניםלמבוגריםלנוערמנהלים ועובדים
סוגי סדנה: סדנאות העצמה והתפתחות אישית

מאפיינים מיוחדים

לאחר סיום הקורס, המשתתפים יוכלו להעריך כיצד שילוב נכון של בינה מלאכותית יכול לייעל תהליכים ולחסוך זמן יקר. הם ילמדו כיצד לנצל כלים טכנולוגיים חדשניים כדי ליצור תוכן איכותי במהירות ויעילות, באמצעות יישומים מתקדמים. מעבר לכך, הקורס יחשוף אותם ליישומים חדשניים ביותר של בינה מלאכותית המוכיחים את הפוטנציאל העצום של טכנולוגיה זו לתרום תרומה משמעותית בתחומי החיים השונים. הקורס אינו דורש כל ידע מוקדם והוא מיועד לקהל הרחב – גם מי שמגלה עניין ראשוני בנושא, וגם מי שכבר מלהיב להעמיק ולהכיר מגוון יישומים חדשניים של בינה מלאכותית.

תמונות

תמונות: יונתן אקשטיין. יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתר את המקור או שהוא אינו ידוע והתכנים פורסמו בהתאם לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, אנא פנו אלינו בהקדם באמצעות העמוד ליצירת הקשר, שנמצא בתחתית כל עמוד. אתר כל סדנה אוסף את המידע שמוצג בו ברחבי האינטרנט או באמצעות נותני השירות עצמם. על כן, יתכנו אי דיוקים במידע המוצג ועל כן יש לקחת זאת בחשבון. אם מצאת מידע שאינו מדויק או שסדנה זו בבעלותך ותרצה לשנות בו פרטים/למחוק אותו מן האתר, יש ללחוץ על הודעה זו. כמו כן, יובהר בזאת כי אתר כל סדנה לא מפעיל את הסדנאות עצמן וכי כל האחריות לעצם השירות, איכותו וטיבו - מוטלת על מנחי הסדנאות עצמם.

המלצות

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

בהנחיית

יונתן אקשטיין

מרצה ומנחה סדנאות של בינה מלאכותית, מתמחה בשילוב AI עם עולם החינוך. בוגר תואר ראשון בהצטיינות במנהל עסקים ויזמות באוניברסיטת רייכמן, כחלק מהתואר העביר הרצאות בתוכנית יזמים צעירים. בנוסף, בוגר תואר שני בניהול ומנהיגות בחינוך באוניברסיטת תל אביב. בעברו, יונתן הקים את "הפודקאסט הלא רציונלי", היה קצין לוחם ביחידה מובחרת, עבד עם נוער בסיכון וניהל בית ספר לריקוד.

לפרטים על מועדים יש לפנות למנחה

מגיע אליכם!

בינה מלאכותית – למתחילים – מותאם לכולם גם ללא ניסיון

מחיר: פרטים בטלפון
*שימו לב: מחיר מותאם לפי כמות משתתפים

תפריט נגישות

רגע, יש לנו עוד להציע לך!

אנחנו מוסיפים סדנאות חדשות בכל יום, רוצה לשמוע עליהן לפני כולם ולקבל הטבות והנחות ייחודיות?

או

הרשמו לניוזלטר שלנו

או גם וגם ;)