אזור אישי

בועה – איך מגיעות בירות לעולם

דירוג לפי 7 ביקורות:
5.0/5
5

+ התעניינו לאחרונה

על הסדנה

רוצים לגלות איך מגיעות בירות לעולם? הצטרפו אלינו לסדנה בה תלמדו להכין בירה ביתית ותתענגו על שלל טעמים של בירות, ותהנו מחוויה במבשלת בירה הבוטיק הראשונה בארץ. מה תקבלו בסדנה? נלמד יחד על תהליך הכנת הבירה. נבין מהי השפעת המרכיבים על הטעם. נבשל ביחד בירה. נשתה כמות בלתי מוגבלת של כ-8-10 סוגי בירות ביתיות בטעמים מגוונים. משך הסדנה: 2.5-3 שעות. כשרות: רבנות תל אביב. קיום הסדנה מותנה בכך שיירשמו לפחות 8 משתתפים.

מיקום בארץ: מרכז
למי מתאים? גיבושזוגיותלחברות וארגוניםליום הולדתלמבוגרים
סוגי סדנה: סדנאות אלכוהול

מאפיינים מיוחדים

🍻בסדנה לומדים כיצד להכין בירה ביתית מה המרכיבים ומאיפה מגיעים הטעמים ואיפה השליטה שלנו. 🍻שותים 8 סוגי בירות מיוחדות שלא ניתן לקנות סתם ככה אלא להכין בצורה ביתית 🍻ומכינים יחד את הבירה הבאה וכך לומדים על התהליך ועוברים חוויה של עשייה והכנה. 🍻הסדנה נמשכת סביב שעתיים וחצי ומלאה תוכן חוויתי, משעשע ומועברת בקלילות. מגיעים לכל מקום בארץ וניתן גם לעשות את הסדנה במיקומים שאנחנו עובדים איתם בתל אביב

תמונות

תמונות: פלג מגן וצוות הסדנה. יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתר את המקור או שהוא אינו ידוע והתכנים פורסמו בהתאם לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, אנא פנו אלינו בהקדם באמצעות העמוד ליצירת הקשר, שנמצא בתחתית כל עמוד. אתר כל סדנה אוסף את המידע שמוצג בו ברחבי האינטרנט או באמצעות נותני השירות עצמם. על כן, יתכנו אי דיוקים במידע המוצג ועל כן יש לקחת זאת בחשבון. אם מצאת מידע שאינו מדויק או שסדנה זו בבעלותך ותרצה לשנות בו פרטים/למחוק אותו מן האתר, יש ללחוץ על הודעה זו. כמו כן, יובהר בזאת כי אתר כל סדנה לא מפעיל את הסדנאות עצמן וכי כל האחריות לעצם השירות, איכותו וטיבו - מוטלת על מנחי הסדנאות עצמם.

המלצות

חוות הדעת המוצגות להלן הינן אישיות ומבוססות על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

בהנחיית

פלג מגן וצוות הסדנה

שמי פלג מגן, מהנדס חשמל ואלקטרוניקה שמצא דרך חדשה ומעניינת להתעסק במה שאני אוהב באמת. סדנאות הבירה הביתיות הן דרך נפלאה וחווייתית להביא את עולם הבירה המיוחד לאנשים, לחשוף בירות מגוונות ומלאות בטעמים בצורה כיפית חווייתית, וכמובן ללמוד יחד כיצד מגיעות בירות לעולם ואיך תוכלו לעשות זאת בעצמכם אם תרצו, בפשטות. הצוות שלנו מבטיח לכם את הסדנה הכי מדהימה ומרתקת בעולם הבירה שתוכלו לקבל! האווירה שניצור בסדנה תאפשר חשיפה לתחום הבירה והאלכוהול, באופן קליל וכיפי שנותן לכל אחד מקום להתנסות ולהסתקרן, והכל בהנחייתנו המסורה.
לפרטים על מועדים יש לפנות למנחה

תל אביב, כתובת מדויקת תקבלו במייל מיד לאחר סיום ההזמנה.

מחיר למשתתף: 250 ש"ח

בועה – סדנת בירה במבשלת בוטיק

דירוג לפי 0 מדרגים:
0.0/5
(0.0)

🍻בסדנה לומדים כיצד להכין בירה ביתית מה המרכיבים ומאיפה מגיעים הטעמים ואיפה השליטה שלנו. 🍻שותים 8 סוגי בירות מיוחדות שלא ניתן לקנות סתם ככה אלא להכין... קראו עוד

9

+ התעניינו לאחרונה

בועה – איך מגיעות בירות לעולם

250 ₪ למשתתף
*שימו לב: לקבוצות מעל 10 ניתן לעשות הנחות

תפריט נגישות

רגע, יש לנו עוד להציע לך!

אנחנו מוסיפים סדנאות חדשות בכל יום, רוצה לשמוע עליהן לפני כולם ולקבל הטבות והנחות ייחודיות?

או

הרשמו לניוזלטר שלנו

או גם וגם ;)