אזור אישי

שוטוקאן קראטה בהדרכת צור אפרתי

דירוג לפי 0 ביקורות:
0.0/5
5

+ התעניינו לאחרונה

על החוג

קראטה – דרך היד הריקה, אמנות לחימה המגיעה מיפן, מביאה עמה גם ערכים, מסגרת חינוכית והנאה מרובה.

  • מיתרונות הקראטה:

לקראטה יתרונות רבים, בהם חיזוק השלד והשרירים, שיפור הסיבולת, והקואורדינציה, שיפור הגמישות והזריזות,יציבה נכונה, העלאת הביטחון העצמי, חיזוק המשמעת, שיפור הקשב והריכוז ועוד.

צור אפרתי, חגורה שחורה דאן 5, מתאמן כבר מעל ל-35 שנים בקרטה מסורתי מדריך קרטה בוגר וינגייט ומתמחה באמנויות לחימה לבעלי הפרעות קשב וריכוז. מלמד בשיטה ייחודית ומהנה לילדים, לנוער ולבוגרים, לבנים, לבנות, לגברים ולנשים כאחד מגיל 4 וחצי ומעלה.

ברוכים הבאים לאתר בית הספר לשוטוקאן קרטה בהדרכת צור אפרתי

בית הספר לקראטה המשתייך לעמותת שוטוקאן ריו ישראל, פועל משנת 2011 בהדרכת סנסאי צור אפרתי מדריך ומאמן מוסמך וינגייט דאן 5 ISKF, בוגר קורס מדריכי ויינגייט וחלק מתכנית המאמנים הבינלאומית של ארגון הקרטה ISKF. מדריך קרטה טיפולי לבעיות קשב וריכוז ממכון ויינגייט.
בואו להכיר וללמוד קרטה שהוא לא רק פיזי אלא גם ערכי…
הקרטה יקנה לכם זריזות, כושר, ביטחון עצמי, יציבה נכונה, משמעת, שיפור הקשב והריכוז, קואודינציה, חיזוק השלד והשרירים, גמישות, שיפור יכולות קוגנטיביות, מנטאליות ועוד.
הקרטה מיועד לילדים מגיל 4 ומעלה, לנוער ובוגרים לגברים ולנשים כאחד.

מאפיינים מיוחדים

מגיע עד הבית? לא
שיעורים:
מאפשר שיעור ניסיון חינם

תמונות

תמונות: צור אפרתי. יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתר את המקור או שהוא אינו ידוע והתכנים פורסמו בהתאם לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, אנא פנו אלינו בהקדם באמצעות העמוד ליצירת הקשר, שנמצא בתחתית כל עמוד. אתר כל סדנה אוסף את המידע שמוצג בו ברחבי האינטרנט או באמצעות נותני השירות עצמם. על כן, יתכנו אי דיוקים במידע המוצג ועל כן יש לקחת זאת בחשבון. אם מצאת מידע שאינו מדויק או שסדנה זו בבעלותך ותרצה לשנות בו פרטים/למחוק אותו מן האתר, יש ללחוץ על הודעה זו. כמו כן, יובהר בזאת כי אתר כל סדנה לא מפעיל את הסדנאות עצמן וכי כל האחריות לעצם השירות, איכותו וטיבו - מוטלת על מנחי הסדנאות עצמם.

המלצות

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}
כל סדנה

בהנחיית

צור אפרתי

קצת על עצמי

שמי צור אפרתי ואשמח להכיר אתכם באופן אישי. נולדתי בשנת 1979, נשוי ואב לשלושה ילדים המתאמנים קראטה גם הם בדרגות מתקדמות. התחלתי את דרכי באימוני קרטה בשוטוקאן ריו ישראל כבר בגיל 4 וחצי תחת המאמן עודד פרידמן, אצלו אני מתאמן עד היום. במהלך השנים לקחתי חלק בקורסים שונים ובהכשרות שונות. בשנת 1995 עברתי בהצלחה את קורס המדריכים של וינגייט, בשיתוף עם עמותת שוטוקאן ריו ישראל ואף קיבלתי את החגורה השחורה.

חיפה, הנטקה 55

שוטוקאן קראטה בהדרכת צור אפרתי

מחיר: פרטים בטלפון

תפריט נגישות

רגע, יש לנו עוד להציע לך!

אנחנו מוסיפים סדנאות חדשות בכל יום, רוצה לשמוע עליהן לפני כולם ולקבל הטבות והנחות ייחודיות?

או

הרשמו לניוזלטר שלנו

או גם וגם ;)