אזור אישי

רול אנד פליי

דירוג לפי 0 ביקורות:
0.0/5
6

+ התעניינו לאחרונה

על החוג

חוג מבוכים ודרקונים: הרפתקה דמיונית לילדים

מבוכים ודרקונים הוא משחק תפקידים שולחני פופולרי, המאפשר לילדים לדמיין את עצמם כגיבורים בעולם פנטזיה. במשחק, כל ילד בוחר דמות בעלת יכולות ותכונות ייחודיות, כגון לוחם, קוסם, גנב או כהן. יחד עם ילדים אחרים, השחקנים יוצאים להרפתקאות מרתקות, בהן הם יתמודדו עם מפלצות, יעלו על מסעות חיפוש ויצברו תהילה ואוצרות.

הנה כמה מהדברים שילדכם יכולים ללמוד משחק מבוכים ודרקונים:

  • כישורי דמיון ויצירתיות: המשחק מעודד את הילדים להשתמש בדמיונם כדי לתאר את העולם הדמיוני שבו הם נמצאים. הם צריכים לחשוב על דרכים חדשות לפתור בעיות, לעצב את דמויותיהם ולבנות סיפורים.

  • כישורים חברתיים: המשחק דורש שיתוף פעולה בין השחקנים, שצריכים לעבוד יחד כדי להשיג את מטרותיהם. הם צריכים ללמוד לתקשר ביעילות, לפתור חיכוכים ולקבל החלטות משותפות.

  • כישורי חשיבה ביקורתית: המשחק דורש מהשחקנים להשתמש בחשיבה ביקורתית כדי לקבל החלטות בזמן אמת. הם צריכים לקחת בחשבון את הכוחות והחולשות של הדמויות שלהם, את הסיכונים וההזדמנויות של כל מצב ואת ההשלכות של מעשיהן.

מבוכים ודרקונים הוא משחק מהנה וחינוכי, שיכול לספק לילדים שעות של הנאה וסיפוק. אם אתם מחפשים דרך חדשה לעודד את הילדים שלכם להשתמש בדמיונם, משחק מבוכים ודרקונים הוא בחירה מצוינת.

מיקום בארץ: מושב כוכב מיכאלמושב עין הבשורקיבוץ דבירקיבוץ מגןקיבוץ שדה יואב
למי מתאים? לילדיםלנוער
סוגי סדנה: מבוכים ודרקונים

מאפיינים מיוחדים

החוג מתקיים במתכונת של מפגש אחד בכל שבועיים.
משך כל מפגש: 3 שעות. (מפגש כפול)
שעות המפגש הן: 16:00 – 19:00 או 16:30 – 19:30.
או 13:45 – 16:45

חברת רול אנד פליי שומרת לעצמה את הזכות לסגור קבוצה בכל עת בשנת הפעילות, במקרה כזה, החברה תבטל את החיובים הכספיים רק בעבור אותם החודשים בהם לא תספק את המפגשים שנקבעו מראש. 

תמונות

תמונות: רול אנד פליי. יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתר את המקור או שהוא אינו ידוע והתכנים פורסמו בהתאם לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, אנא פנו אלינו בהקדם באמצעות העמוד ליצירת הקשר, שנמצא בתחתית כל עמוד. אתר כל סדנה אוסף את המידע שמוצג בו ברחבי האינטרנט או באמצעות נותני השירות עצמם. על כן, יתכנו אי דיוקים במידע המוצג ועל כן יש לקחת זאת בחשבון. אם מצאת מידע שאינו מדויק או שסדנה זו בבעלותך ותרצה לשנות בו פרטים/למחוק אותו מן האתר, יש ללחוץ על הודעה זו. כמו כן, יובהר בזאת כי אתר כל סדנה לא מפעיל את הסדנאות עצמן וכי כל האחריות לעצם השירות, איכותו וטיבו - מוטלת על מנחי הסדנאות עצמם.

המלצות

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}
כל סדנה

בהנחיית

רול אנד פליי

רול אנד פליי היא מהמובילות בארץ במשחקי התפקידים. פועלת מעל 15 שנים ומפעילה חוגים, קייטנות, מסיבות, ימי הולדת, הפעלות למחוננים, לילדים ולנוער וכו'

חיפה

רול אנד פליי

210 לחודש ₪ לחודש

תפריט נגישות

רגע, יש לנו עוד להציע לך!

אנחנו מוסיפים סדנאות חדשות בכל יום, רוצה לשמוע עליהן לפני כולם ולקבל הטבות והנחות ייחודיות?

או

הרשמו לניוזלטר שלנו

או גם וגם ;)