אזור אישי

ציורים. בית ליצירה חופשית בנווה מונוסון

דירוג לפי 0 ביקורות:
0.0/5
5

+ התעניינו לאחרונה

על החוג

ציורים הוא בית פתוח ללימוד אומנות ויצירה בניהולה של הלנה אדלשטיין. אמא, מעצבת, אומנית, בוגרת שנקר, בוגרת קורס טיפולי בעזרת תורת האיזון.
בסטודיו מתנהלים חוגי ציור ויצירה שונים החל מגילאי גן-נוער. וחוגי ציור למבוגרים.
הקמתי את סטודיו ציורים על מנת לתת בית לילדים ואנשים שאוהבים ליצור ויצירה נותנת להם את המקום השקט לביטוי עצמי. אני שמה את הדגש בחוגים שלי על החוויה והביטוי העצמי של המשתתפים דרך הציור והיצירה על כל גווניה.
הפוקוס הוא על התבוננות, הורדת מחסומים כמו דימוי עצמי ופרפקציוניזם ואימון שרירים אלו ככלים לחיים.
בנוסף יש במקום קייטנות/סדנאות שונות בחגים וימות הקיץ. ניתן להתעדכן בפרסומן בפייסבוק או באתר. מוזמנים לבקר!

מאפיינים מיוחדים

מלמדת מהגן-מבוגרים.

תמונות

תמונות: הלנה. יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתר את המקור או שהוא אינו ידוע והתכנים פורסמו בהתאם לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, אנא פנו אלינו בהקדם באמצעות העמוד ליצירת הקשר, שנמצא בתחתית כל עמוד. אתר כל סדנה אוסף את המידע שמוצג בו ברחבי האינטרנט או באמצעות נותני השירות עצמם. על כן, יתכנו אי דיוקים במידע המוצג ועל כן יש לקחת זאת בחשבון. אם מצאת מידע שאינו מדויק או שסדנה זו בבעלותך ותרצה לשנות בו פרטים/למחוק אותו מן האתר, יש ללחוץ על הודעה זו. כמו כן, יובהר בזאת כי אתר כל סדנה לא מפעיל את הסדנאות עצמן וכי כל האחריות לעצם השירות, איכותו וטיבו - מוטלת על מנחי הסדנאות עצמם.

המלצות

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}
כל סדנה

בהנחיית

הלנה

נעים מאוד להכיר

הי. אני הלנה. נעים להכיר!

אשמח לספר על עצמי מעט כדי לתת הסבר איך הגעתי לפתוח סטודיו לאומנות ובתקופה הזויה כמו הקורונה. כילדה, תמיד נמשכתי לצבעים ועפרונות, ברגעים קשים, ציור היה המפלט שלי. מגיל מאוד קטן הייתי מקשקשת, משרבטת ומנסה לצייר כמעט הכל. אני זוכרת את עצמי בתור ילדה מנסה לצייר את החלומות שלי, דברים שקרו ומה אני מדמיינת שיהיה לי. הציור והיצירה היו לי בריחה מקושי ותרפיה. היו שנים בהן למדתי עיצוב והייתי מעצבת תכשיטים והציור הפך לכלי עבודה אבל תמיד ליצירה בידיים היה גוון תרפי בחיי ובשלוש שנים האחרונות הצטרפו לזה גם עוד שלל ילדים בגילאים שונים ויחד אנחנו נהנים לצייר וליצור בסטודיו הקסום שנמצא בנווה-מונוסון.

סטודיו ציורים: רח' ברקת 60 יהוד-מונוסון

ציורים. בית ליצירה חופשית בנווה מונוסון

מחיר: פרטים בטלפון

תפריט נגישות

רגע, יש לנו עוד להציע לך!

אנחנו מוסיפים סדנאות חדשות בכל יום, רוצה לשמוע עליהן לפני כולם ולקבל הטבות והנחות ייחודיות?

או

הרשמו לניוזלטר שלנו

או גם וגם ;)