אזור אישי

"סיישין קאן" שוטוקאן קראטה בהדרכת רחל שלומי

דירוג לפי 0 ביקורות:
0.0/5
5

+ התעניינו לאחרונה

על החוג

במכון "סיישין קאן" שוטוקאן קראטה החינוך לערכים הינו בראש סדר העדיפויות. אנו מאמינים שעל-מנת להשתפר בטכניקות הקראטה, על התלמיד קודם כל להיות בן אדם יותר טוב, ללמוד לכבד אחרים ואת עצמו.

מטרת הקראטה כאומנות לחימה היא לפתח את הגוף והנפש כאחד. דרך אימוני הקראטה התלמיד לומד לשפר את הכושר הגופני, להגביר את יכולת השליטה הנפשית והגופנית, לפתח את כושר הריכוז והביטחון העצמי, לומד הגנה עצמית, משפר קואורדינציה, גמישות, מהירות תגובה, כבוד כלפי הזולת, יכולת דחיית סיפוקים, יכולת ללמוד דרך טעויות, דבקות במטרה, נחישות והתמדה, ועוד. הקראטה חושף את התלמידים למעגל חברתי נוסף בסביבה מוגנת, משפחתית ותומכת.
המיומנויות הנלמדות בקראטה הן איכויות אישיות המיושמות לא רק באמונים, אלא גם מתוות דרך חיים שלווה, מלאה בסיפוק וחיים מאושרים.

כל תלמיד ותלמידה במכון סיישין קאן מקבל יחס אישי ומיוחד המתאים לצרכיו ויכולותיו. מטרתנו היא להוציא מהתלמיד את הטוב ביותר מבחינה גופנית ומבחינה נפשית. המכון מהווה מקום מפגש ייחודי בין תרבויות שונות עם תלמידים שדוברים לפחות 5 שפות שונות. במכון ישנה תופעה יפה של משפחות שלמות שמתאמנות יחד: אבות ובנים, אבות ובנות, ומשפחות שלמות – הורים וילדיהם.

במכון ישנה תוכנית שנתית מקיפה – מחנות אימונים בארץ ובחו"ל, תחרויות לאומיות ובינ"ל, אימונים בטבע ועוד מגוון פעילויות.

האימונים במכון מתקיימים בימי שלישי, חמישי ושישי ומותאמים לקבוצות גיל שונות: ילדים מגיל 4, נוער ובוגרים (נשים וגברים). לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר טלפוני.

מאפיינים מיוחדים

כמה זמן?
50 דק' ילדים, שעה בוגרים
גילאים:
ילדים נוער מבוגרים
מגיע עד הבית?
לא
שיעורים:
מאפשר שיעור ניסיון חינם

בית ספר לקראטה

ביה"ס לשוטוקאן קראטה לילדים, נוער ובוגרים, בהדרכת סנסאי רחל שלומי, דאן 5 JKS, וסנסאי יהונתן שלומי, דאן 1 JKS.
סניף בית אל:
  • ילדי גן: ימים שלישי וחמישי: 16:15-17:00
  • ילדים מתקדמים, כיתות א-ד: ימים שלישי וחמישי: 17:00-17:50
  • נוער, כיתות ה' ומעלה: ימים שלישי וחמישי: 17:50-18:40
  • נבחרת: ימים שלישי וחמישי: 18:40-19:30
  • בוגרים: ימים שלישי וחמישי: 19:30-20:30
סניף בת גלים:
  • ילדים צעירים: ימי א': 16:45-17:30
  • ילדים מתקדמים: ימי א': 17:30-18:15
  • מבוגרים: ימי א': 18:15-19:00

תמונות

תמונות: רחל שלומי. יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתר את המקור או שהוא אינו ידוע והתכנים פורסמו בהתאם לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, אנא פנו אלינו בהקדם באמצעות העמוד ליצירת הקשר, שנמצא בתחתית כל עמוד. אתר כל סדנה אוסף את המידע שמוצג בו ברחבי האינטרנט או באמצעות נותני השירות עצמם. על כן, יתכנו אי דיוקים במידע המוצג ועל כן יש לקחת זאת בחשבון. אם מצאת מידע שאינו מדויק או שסדנה זו בבעלותך ותרצה לשנות בו פרטים/למחוק אותו מן האתר, יש ללחוץ על הודעה זו. כמו כן, יובהר בזאת כי אתר כל סדנה לא מפעיל את הסדנאות עצמן וכי כל האחריות לעצם השירות, איכותו וטיבו - מוטלת על מנחי הסדנאות עצמם.

המלצות

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}
כל סדנה

בהנחיית

רחל שלומי

על המאמנת:

  • רחל שלומי דאן 5, נשואה ואם ל-3 ילדים.

 

  • בוגרת קורס מדריכי קראטה בווינגייט משנת 1997. שופטת, בוחנת ומאמנת, בעלת הסמכה בינלאומית מיפן. בעלת תואר ראשון בהנדסת תוכנה, הטכניון.

 

  • מאמנת קראטה עם ניסיון של למעלה מ-25 שנים. משתתפת בסמינרים, תחרויות והשתלמויות קראטה בינלאומיות. שופטת בתחרויות קראטה בארץ ובחו"ל.

 

  • אלופת אירופה לשנים 2011 ו-2014. אלופת אס"א במקצי קרבות וקאטות לשנים 2002-2006. אלופת ישראל במקצי קרבות וקאטות לאורך כל שנות האימונים.

 

חיפה, בית אל 3

"סיישין קאן" שוטוקאן קראטה בהדרכת רחל שלומי

מחיר: פרטים בטלפון

תפריט נגישות

רגע, יש לנו עוד להציע לך!

אנחנו מוסיפים סדנאות חדשות בכל יום, רוצה לשמוע עליהן לפני כולם ולקבל הטבות והנחות ייחודיות?

או

הרשמו לניוזלטר שלנו

או גם וגם ;)