אזור אישי

נולד לשחות – חוג שחייה

דירוג לפי 0 ביקורות:
0.0/5
7

+ התעניינו לאחרונה

על החוג

הצטרפו לחוג שחייה בנולד לשחות – בית הספר לשחייה המוביל בירושלים! אצלנו תוכלו למצוא שיעורי שחייה קבוצתיים ופרטיים לכל הגילאים ולפי רמות ניסיון שונות, בהדרכת צוות מוסמך ומיומן של מדריכי שחייה, מאמנים ומטפלים הידרותרפיים אשר רואים בלימודי השחייה שליחות. למדריכים גישה מדהימה לילדים ומלמדים מתוך המים באינטראקציה מלאה איתם מתוך אמונה במסגרת ספורטיבית המקדשת חינוך לאורח חיים בריא ואהבת הספורט.

השיעורים מותאמים לכל סוגי האוכלוסייה, כולל: נשים בהריון, אוכלוסיות עם צריכים מיוחדים, אזרחים ותיקים, ילדים, מבוגרים ועוד…

השיעורים יתקיימו בשני הסניפים שלנו בירושלים הפעילים כל השנה: במרכז הספורט "לרנר" בהר הצופים ובמרכז הספורט "קוסל" בגבעת רם. הבריכות מקורות ומחוממות תוך שמירה על סטנדרט ניקיון והיגיינה גבוהים במיוחד ובהתאם להנחיות משרד הבריאות.

בואו לשחות איתנו!

מיקום בארץ: ירושלים
למי מתאים? לילדיםלמבוגריםלנוערלנשים
סוגי סדנה: ספורטשחיה

מאפיינים מיוחדים

תמונות

תמונות: נולד לשחות - בית ספר לשחייה. יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתר את המקור או שהוא אינו ידוע והתכנים פורסמו בהתאם לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, אנא פנו אלינו בהקדם באמצעות העמוד ליצירת הקשר, שנמצא בתחתית כל עמוד. אתר כל סדנה אוסף את המידע שמוצג בו ברחבי האינטרנט או באמצעות נותני השירות עצמם. על כן, יתכנו אי דיוקים במידע המוצג ועל כן יש לקחת זאת בחשבון. אם מצאת מידע שאינו מדויק או שסדנה זו בבעלותך ותרצה לשנות בו פרטים/למחוק אותו מן האתר, יש ללחוץ על הודעה זו. כמו כן, יובהר בזאת כי אתר כל סדנה לא מפעיל את הסדנאות עצמן וכי כל האחריות לעצם השירות, איכותו וטיבו - מוטלת על מנחי הסדנאות עצמם.

המלצות

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}
כל סדנה

בהנחיית

נולד לשחות - בית ספר לשחייה

נולד לשחות הינו בית ספר לשחייה המוכר בירושלים עם למעלה מ20 שנות ניסיון בהדרכת שחייה. צוות המדריכים בבית הספר הינו צוות מקצועי וכל המדריכם הינם בעלי תעודת הדרכה מקצועית עם גישה מיוחדת לילדים.

ביה"ס נולד לשחות הוקם ע"י שלומי אמון, לשעבר אלוף ישראל לנוער בשחייה ומציע מבחר חוגים ושיעורים פרטיים.

 

מרכז לרנר, ירושלים

נולד לשחות – חוג שחייה

280 ₪ לחודש
*שימו לב: מחיר חודשי לשיעורים קבוצתיים: פעם בשבוע - 280, פעמיים בשבוע - 380 | שיעורים פרטיים: מחיר לשיעור: יחיד - 160, זוג - 110 למשתתף, שלישייה - 90 למשתתף

תפריט נגישות

רגע, יש לנו עוד להציע לך!

אנחנו מוסיפים סדנאות חדשות בכל יום, רוצה לשמוע עליהן לפני כולם ולקבל הטבות והנחות ייחודיות?

או

הרשמו לניוזלטר שלנו

או גם וגם ;)