אזור אישי

מועדון קרב – שיעורי קיקבוקס ואיגרוף תאילנדי

דירוג לפי 0 ביקורות:
0.0/5
5

+ התעניינו לאחרונה

על החוג

""מועדון קרב" הוא המקום לאמן אדם להיות עילוי בלחימה פנים אל פנים, אימון פיזי הוא רק היבט אחד מהאימון במועדון. האימון הוא גם אימון מנטאלי ורוחני, הוא מלמד את המתאמן לחשוב בבהירות תחת לחץ ומלמד את הגוף שלך להגיב בהתאם למצב.


במועדון תלמדו לשלוט על אתגרי החיים הניצבים בפניכם ועל החיים שלכם, תלמדו להתמודד עם המציאות, ולגלות דרך חיים שתעזור לכם להתחזק ולשפר את חייכם.​

האימון מתאים לכולם: ילדים, נשים, וגברים, הרוצים לחזק ולפתח את ביטחונם העצמי, את הכושר הגופני, ובמקביל לפרוק אגרסיות מחיי היומיום.

האימונים ב"מועדון קרב" יהיו ללא ספק התרפיה של כל אחד ואחת מכם/ן .

מועדון קרב" ממוקם בלב קאנטרי בקרית שלום, ת"א,עם שפע של מקומות חנייה,  מדשאות, בריכות שחייה, והרבה…אוויר צח ונקי. האימונים במועדון מתנהלים בקבוצות אימון קטנות ו/או בשיעורים פרטיים.

מאפיינים מיוחדים

איפה?
תל אביב, עמיקם 8
מחיר:
300 ש"ח לחודש
כמה זמן?
90 דקות
גילאים:
ילדים נוער מבוגרים
מגיע עד הבית?
לא

תמונות

תמונות: אורי צבי . יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתר את המקור או שהוא אינו ידוע והתכנים פורסמו בהתאם לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, אנא פנו אלינו בהקדם באמצעות העמוד ליצירת הקשר, שנמצא בתחתית כל עמוד. אתר כל סדנה אוסף את המידע שמוצג בו ברחבי האינטרנט או באמצעות נותני השירות עצמם. על כן, יתכנו אי דיוקים במידע המוצג ועל כן יש לקחת זאת בחשבון. אם מצאת מידע שאינו מדויק או שסדנה זו בבעלותך ותרצה לשנות בו פרטים/למחוק אותו מן האתר, יש ללחוץ על הודעה זו. כמו כן, יובהר בזאת כי אתר כל סדנה לא מפעיל את הסדנאות עצמן וכי כל האחריות לעצם השירות, איכותו וטיבו - מוטלת על מנחי הסדנאות עצמם.

המלצות

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}
כל סדנה

בהנחיית

אורי צבי

אורי צבי, המאמן הראשי במועדון הינו בעל חגורה שחורה דאן 8 בקיק-בוקס, מטעם "המועצה העולמית לקיק-בוקס", ארה"ב חגורה שחורה בקראטה-שוטו קאן, וחגורה חומה בקונג פו-שוריי וו שו, עוסק באומנויות הלחימה כבר מגיל צעיר ביותר. אורי צבי הוא למעשה האיש אשר הביא את ספורט הקיק-בוקס לישראל כבר בשנת 1987 אורי צבי התאמן בצעירותו במחיצתו של צ'אק נוריס, שחקן הקולנוע הנודע ואלוף עולם בקראטה . בשנת 1993 זכה אורי במקום ה-4 בעולם בקיק-בוקס למקצוענים במשקל כבד, באותה שנה ייסד אורי את "האיגוד הישראלי לקיק-בוקס.\
להרשמה ולתיאום הגעה לאימון נסיון, נא להתקשר ל – 0505364476

תל אביב, עמיקם 8

מועדון קרב – שיעורי קיקבוקס ואיגרוף תאילנדי

300 ש"ח לחודש ₪ לחודש

תפריט נגישות

רגע, יש לנו עוד להציע לך!

אנחנו מוסיפים סדנאות חדשות בכל יום, רוצה לשמוע עליהן לפני כולם ולקבל הטבות והנחות ייחודיות?

או

הרשמו לניוזלטר שלנו

או גם וגם ;)