אזור אישי

חוג שחמט – צריח לבן

דירוג לפי 0 ביקורות:
0.0/5
7

+ התעניינו לאחרונה

על החוג

שיעורי שחמט לתלמידים בגילאים 4 עד 18 אשר מתבצעים בקבוצות קטנות המחולקות בקפידה ומותאמות לכל תלמיד. בכל קבוצה ישנו מדריך מנוסה ומקצועי אשר עבר מבחני קבלה לאקדמיה. המדריכים שלנו דואגים לתת יחס אישי לכל תלמיד ותלמיד ומקפידים לכלול שיעורי תיאוריה (תיאורית המשחק, הבנת התהליכים והמשחק מההיבט הטקטי והעמדתי, פתיחות וסיומים, פתרון בעיות ותחבולות ועוד…) וכן שיעורי פרקטיקה (יישום הטכניקות הנלמדות בשיעורי התיאוריה, משחקי סימולציה בהשגחת מדריך וניתוח המשחק ללמידה מטעויות).

אקדמיית "צריח לבן" מציעה תוכניות לימוד שחמט ייחודיות, אשר פותחו על ידי צוות מומחים. מטרת התוכניות ללמד את יסודות השחמט, כמו גם לפתח מיומנויות ויכולות חשובות לחיים, כגון: חוסן מנטלי, תשומת לב לפרטים, יציבות מול מצבי לחץ, תכנון, חשיבה אנליטית, פיתוח יכולות אינטלקטואליות רציונליות ועוד…

התוכניות מותאמות לגילאים ולרמות שונות, ומאפשרות לתלמידים לפתח את כישוריהם בשחמט ובחיים באופן מהיר ויעיל. כל תלמיד שמגיע לאקדמיה עובר שיחה אישית עם המדריכים ומשויך לקבוצה המתאימה לו. לכל קבוצה מוצמד מדריך בעל ותק וניסיון בתחום ההוראה והשחמט.

כמו כן, צוות האקדמיה מעביר אירועים בחופשים וחגים כמו הרצאות, הדרכות, מרתוני שחמט ומשחקי חשיבה. מתקיימים באקדמיה גם תחרויות פרטיות לתלמידי האקדמיה שמטרתן לתרגל את התלמידים ולהכין אותם לתחרויות חיצוניות. אנו מעניקים ליווי צמוד לתלמידי האקדמיה, שמשתתפים  באופן קבוע בתחרויות אזוריות, ארציות ובין-לאומיות.

באקדמיה ניתנים גם שיעורים בהדרכה פרטית הכוללים בניית תוכנית לימוד מותאמת אישית בדיוק בקצב של התלמיד. השיעורים הפרטיים מתקיימים באקדמיית השחמט או בבית התלמיד, בתיאום מראש.

השיעורים הפרטיים מתאימים גם למבוגרים.

מיקום בארץ: פתח תקווה
למי מתאים? לילדיםלמבוגריםלנוער
סוגי סדנה: שחמט

מאפיינים מיוחדים

תמונות

תמונות: אקדמיית צריח לבן. יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתר את המקור או שהוא אינו ידוע והתכנים פורסמו בהתאם לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, אנא פנו אלינו בהקדם באמצעות העמוד ליצירת הקשר, שנמצא בתחתית כל עמוד. אתר כל סדנה אוסף את המידע שמוצג בו ברחבי האינטרנט או באמצעות נותני השירות עצמם. על כן, יתכנו אי דיוקים במידע המוצג ועל כן יש לקחת זאת בחשבון. אם מצאת מידע שאינו מדויק או שסדנה זו בבעלותך ותרצה לשנות בו פרטים/למחוק אותו מן האתר, יש ללחוץ על הודעה זו. כמו כן, יובהר בזאת כי אתר כל סדנה לא מפעיל את הסדנאות עצמן וכי כל האחריות לעצם השירות, איכותו וטיבו - מוטלת על מנחי הסדנאות עצמם.

המלצות

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}
כל סדנה

בהנחיית

אקדמיית צריח לבן

אקדמיית שחמט "צריח לבן" מאמינה בחינוך אנשים חושבים עם שאיפה למצוינות. מייסדי האקדמיה, בעצמם שחקני שחמט מנוסים, יודעים כי השחמט תרם רבות בחייהם האישיים, ולכן סוברים כי מקור ההצלחה בילדות ושיש להקנות בסיס איתן לתלמידים, שישמש וילווה אותם לאורך כל חייהם.

טגיר ממן – מייסד וראש צוות הדרכה – החל לשחק כבר בגיל 5 ובגיל 10 קיבל דרגת "מועמד לאמן" וזכה באליפויות שחמט ברוסיה וישראל. לטגיר ניסיון כמדריך שחמט מקצועי כבר 7 שנים. רבים מתלמידיו זכו באליפויות ותחרויות, והוא ליווה תלמידים גם לאליפויות אירופה בשחמט. חיבר ספרי שחמט מקצועיים לילדים, ועזר לפתח אסטרטגיות לימוד חדשניות לילדים עם הפרעות קשב וריכוז.

ארטיון סונדלזון – מייסד ו-COO – החל לשחק שחמט בגיל 4 וזכה פעמיים באליפות ישראל בשחמט לקבוצות לתלמידי בית ספר בגילאים 14-15. מייסד חברות טכנולוגיה מובילות בשוק הבינלאומי: Inova Diamonds פיתוח מערכות מסחר ביהלומים, Paasweb פיתוח מערכות טכנולוגיות ו-Greenskygames פיתוח משחקי מובייל.

רחוב ההגנה 14, פתח תקווה

חוג שחמט – צריח לבן

מחיר: פרטים בטלפון
*שימו לב: יש ליצור קשר

תפריט נגישות

רגע, יש לנו עוד להציע לך!

אנחנו מוסיפים סדנאות חדשות בכל יום, רוצה לשמוע עליהן לפני כולם ולקבל הטבות והנחות ייחודיות?

או

הרשמו לניוזלטר שלנו

או גם וגם ;)