אזור אישי

חוג קרב – מגע והגנה עצמית

דירוג לפי 0 ביקורות:
0.0/5
5

+ התעניינו לאחרונה

על החוג

בי"ס "דורון" הוקם בשנת 1989, ופועל בחסות האיגוד הבינלאומי לקרב מגע בישראל. במשך 23 שנות קיומו, מהווה הבי"ס מוקד פנאי מרכזי לילדים, נוער ומבוגרים, אשר רוצים להתאמן בשיטת לחימה מתקדמת ולפתח את הכושר הגופני.

באימוני ילדים ונוער, לצד פיתוח היכולת והמיומנות האישית, מושם דגש על העלאת הביטחון העצמי של החניכים דרך פיתוח הכושר הגופני, שיפור יכולת התגובה, השליטה העצמית והקואורדינציה.

בנוסף לקבוצות השבועיות ניתן להצטרף לקורסים וסדנאות.

מאפיינים מיוחדים

כמה זמן?
שעה וחצי
מגיע עד הבית?
לא

תמונות

תמונות: יוסי שמואלי. יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתר את המקור או שהוא אינו ידוע והתכנים פורסמו בהתאם לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, אנא פנו אלינו בהקדם באמצעות העמוד ליצירת הקשר, שנמצא בתחתית כל עמוד. אתר כל סדנה אוסף את המידע שמוצג בו ברחבי האינטרנט או באמצעות נותני השירות עצמם. על כן, יתכנו אי דיוקים במידע המוצג ועל כן יש לקחת זאת בחשבון. אם מצאת מידע שאינו מדויק או שסדנה זו בבעלותך ותרצה לשנות בו פרטים/למחוק אותו מן האתר, יש ללחוץ על הודעה זו. כמו כן, יובהר בזאת כי אתר כל סדנה לא מפעיל את הסדנאות עצמן וכי כל האחריות לעצם השירות, איכותו וטיבו - מוטלת על מנחי הסדנאות עצמם.

המלצות

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}
כל סדנה

בהנחיית

יוסי שמואלי

יוסי שמואלי, מנהל, מדריך ובעל בית ספר "דורון" לקרב מגע והגנה עצמית. בעל חגורה שחורה בדרגת מומחה 5. תעודת ההדרכה ניתנה ע"י מייסד הקרב מגע הישראלי, מר אימי ליכטנפלד ז"ל, במכללת ווינגייט במסגרת בית ספר למאמנים.

ירושלים, בובליק גדליה 26

חוג קרב – מגע והגנה עצמית

מחיר: פרטים בטלפון

תפריט נגישות

רגע, יש לנו עוד להציע לך!

אנחנו מוסיפים סדנאות חדשות בכל יום, רוצה לשמוע עליהן לפני כולם ולקבל הטבות והנחות ייחודיות?

או

הרשמו לניוזלטר שלנו

או גם וגם ;)