אזור אישי

חוג סיוף – FEX בית ספר לסיוף

דירוג לפי 0 ביקורות:
0.0/5
5

+ התעניינו לאחרונה

על החוג

בואו ליהנות מהספורט האלגנטי והאצילי שבענפים, הסיוף, בבית הספר לסיוף FEX. ספורט הסיוף עוזר לשפר את הקשב והריכוז, הקואורדינציה, מהירות התגובה, הכוח המתפרץ והזריזות. באימונים נעבוד עם התלמידים על חיזוק השרירים הרלוונטיים לרבות שרירי הבטן הרגליים והידיים. תלמדו את טכניקת הסיוף ובשלב המתקדם את טקטיקת הקרב. כל זאת תוך כדי למידת חוקי הספורט והשפה המקצועית לענף.

סיוף הוא ענף ספורט שהתפתח מתוך טכניקת קרב. מקור הסיוף בקרב חמוש, לרוב בין שני אנשים (דו-קרב), שבו משתמשים בנשק קר בעל להב ארוך ובמגן יד. את התקפת אחד היריבים הודף היריב השני בעזרת הלהב של כלי הסיוף שלו. הסיוף נחשב ענף אצילי ביותר, בזכות הלבוש, החרבות והשפה, וגם בזכות המאמץ האינטלקטואלי שהוא מצריך – הבנת הטכניקה והאסטרטגיה של המשחק, הניתוח של יריבינו ותכנון האסטרטגיה שלנו. במהלך המשחק, סייפים צריכים לחשוב מהר ולקבל החלטות מושכלות.

החוג מתאים לילדים ונוער מגיל 7 ומעלה וכן לבוגרים (18 ומעלה).

 

מיקום בארץ: תל אביב
למי מתאים? לילדיםלמבוגריםלנוער
סוגי סדנה: סייףספורט

מאפיינים מיוחדים

תמונות

תמונות: FEX - בית ספר לסיוף. יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתר את המקור או שהוא אינו ידוע והתכנים פורסמו בהתאם לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, אנא פנו אלינו בהקדם באמצעות העמוד ליצירת הקשר, שנמצא בתחתית כל עמוד. אתר כל סדנה אוסף את המידע שמוצג בו ברחבי האינטרנט או באמצעות נותני השירות עצמם. על כן, יתכנו אי דיוקים במידע המוצג ועל כן יש לקחת זאת בחשבון. אם מצאת מידע שאינו מדויק או שסדנה זו בבעלותך ותרצה לשנות בו פרטים/למחוק אותו מן האתר, יש ללחוץ על הודעה זו. כמו כן, יובהר בזאת כי אתר כל סדנה לא מפעיל את הסדנאות עצמן וכי כל האחריות לעצם השירות, איכותו וטיבו - מוטלת על מנחי הסדנאות עצמם.

המלצות

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}
כל סדנה

בהנחיית

FEX - בית ספר לסיוף

מועדון הסיוף תל אביב הוקם בשנת 2006 על ידי דורון לויט.
דורון, אלוף ישראל בדקר 8 פעמים, חבר בנבחרות ישראל וקפטן נבחרת הבוגרים בשנים 2005-2011, פתח ב2006 את מועדון הסיוף תל אביב, כאשר חזונו היה פיתוח ענף הסיוף ועידוד הנוער לספורט באיזור תל אביב.

מטרות המועדון מבוססות על נסיונו של דורון כסייף בזירה הלאומית והבינלאומית במשך 25 שנים, הטמעת ערכים לשאיפה למצוינות תוך כדי מוסר אימונים גבוה באווירת אימונים חברותית, מעודדת ומגובשת. במועדון, ילדים החל מגיל 7 ועד 70 מגיעים כדי ללמוד ולהיחשף לספורט המרהיב והאצילי- הסיוף.

אנו נעזור לכל סייף לצמוח ולפתח את הסגנון המתאים לו על פי אישיותו והכלים העומדים לרשותו. ישנם סייפים בעלי אוריינטציה הגנתית יותר, חלקם יותר טקטיים ויש כאלו שרוח הלוחם קיימת אצלם באופן טבעי.

עירוני י"א, תל אביב

חוג סיוף – FEX בית ספר לסיוף

מחיר: פרטים בטלפון
*שימו לב: יש ליצור קשר

תפריט נגישות

רגע, יש לנו עוד להציע לך!

אנחנו מוסיפים סדנאות חדשות בכל יום, רוצה לשמוע עליהן לפני כולם ולקבל הטבות והנחות ייחודיות?

או

הרשמו לניוזלטר שלנו

או גם וגם ;)