אזור אישי

חוגי ריקוד – זהבה ברק – מרכז למחול ותנועה

דירוג לפי 0 ביקורות:
0.0/5
6

+ התעניינו לאחרונה

על החוג

רוצות לרקוד בלט? היפ הופ? מה לגבי פלמנקו, מחול מודרני או אפילו מחול אירי? בואו ללמוד אצל "זהבה ברק – מרכז למחול ותנועה" ברחובות בהדרכת מורים מקצועיים מהמובילים בארץ. בסטודיו התלמידות והתלמידים מחונכים לאהבת עולם המחול, הבנת המוזיקה, כושר טכני גבוה, משמעת, דיוק וסדר.

את לימודי הבלט הקלאסי, בהובלת זהבה ברק, ניתן להתחיל מגיל 5 ועד בכלל (ילדות, נערות, נשים צעירות ונשים צעירות ברוחן). בשנה הראשונה (טרום בלט) תכירו את יסודות הבלט באופן הדרגתי ומהנה: יציבה נכונה, זיהוי מקצב והקשבה למוזיקה. כמו כן תיפגשו עם מושגי יסוד בבלט – משמות התנועות ועד כללי התנהגות ואסתטיקה של עולם הבלט הקלאסי. כמו כן יושם דגש על פיתוח היצירתיות והדמיון באמצעות משחקים ותרגילי תנועה חופשית. מהשנה השניה, קצב הלימודים מתגבר. תרחיבו את השפה התנועתית ותתנסו גם בכוריאוגרפיה וקומפוזיציה ובריקוד על נעלי אצבע. בנוסף תחשפו לבלטים הגדולים של המאה ה- 19 וה- 20 – אגם הברבורים, מפצח האגוזים, היפהפיה הנרדמת, ג'יזל ועוד…

לימודי המחול המודרני, אותם מובילה נעמה תמיר, מתאימים לבוגרים: החל מגילאי חטיבה, תיכון ומעלה. נעבוד על טכניקה, גמישות, חיזוק ויציבה, לצד הנאה רבה מהתנועה, קצב ושימוש במרחב. זהו סגנון המחול האומנותי הרלוונטי והנפוץ ביותר בעולם המערבי!

ריקוד הג'ז היפ הופ (החל מכיתה ג' ולכל הרמות) מכשיר את התלמידים לקורדינציה, קצב, יכולת גופנית גבוהה ובמיוחד הנאה ושמחה. בהובלת עדן דפנה תרקדו ותלמדו על הסגנון שהתפתח ברחובות ניו יורק ובהמשך התפתח והפך לענף ריקוד אמנותי ומלוטש.

חוג ריקודי הפלמנקו, בהדרכת כרמל נתן-שלי הוא הדרך שלכם להוציא אנרגיה, להתאוורר ולחוות תרבות ספרדית אותנטית. בחוג תלמדו את יסודות הפלמנקו, ותפתחו את הטכניקה והביטוי שלכם. בנוסף תלמדו גם על התרבות וההיסטוריה של הפלמנקו ותכירו את המוזיקה, השירה והמסורות של הסגנון.

בואו ליהנות ממחול אירי, מסורת הריקוד בעלת השורשים החזקים בהיסטוריית העם האירי שזכתה לפופולריות ותחיה מרשימה בשני העשורים האחרונים. בהובלת יאיר ורדיגר, הראשון והיחיד בישראל בעל ההסמכה TCRG (הסמכת מורה מטעם הועדה למחול אירי הבינלאומית).

 

למי מתאים? לילדיםלמבוגריםלנוערלנשים
סוגי סדנה: בלטהיפ הופריקודריקודים סלוניים

מאפיינים מיוחדים

תמונות

תמונות: זהבה ברק. יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתר את המקור או שהוא אינו ידוע והתכנים פורסמו בהתאם לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, אנא פנו אלינו בהקדם באמצעות העמוד ליצירת הקשר, שנמצא בתחתית כל עמוד. אתר כל סדנה אוסף את המידע שמוצג בו ברחבי האינטרנט או באמצעות נותני השירות עצמם. על כן, יתכנו אי דיוקים במידע המוצג ועל כן יש לקחת זאת בחשבון. אם מצאת מידע שאינו מדויק או שסדנה זו בבעלותך ותרצה לשנות בו פרטים/למחוק אותו מן האתר, יש ללחוץ על הודעה זו. כמו כן, יובהר בזאת כי אתר כל סדנה לא מפעיל את הסדנאות עצמן וכי כל האחריות לעצם השירות, איכותו וטיבו - מוטלת על מנחי הסדנאות עצמם.

המלצות

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}
כל סדנה

בהנחיית

זהבה ברק

במרכז למחול ותנועה של זהבה ברק תלמדו ממגוון מורים מנוסים ומקצועיים בתחומם, שלמדו והופיעו בארץ ובחו"ל. מנהלת הסטודיו, זהבה ברק, היא מורה לבלט בעלת ניסיון מקצועי רב שנים, עם הבנה ואהבה עמוקות לילדים ונוער. היא טיפחה תלמידות רבות במהלך שנותיה כדמות חינוכית, חלקן ממשיכות לרקוד ואף ללמד. ניתן לראות את אהבתה לעולם המחול, להוראה ולילדים בדרך הוראתה: חינוך למשמעת, סדר והשקעה מצד אחד, ומצד שני – יצירתיות, רכות, אהבה למחול והקשבה למוסיקה.

הרצל 187, רחובות

חוגי ריקוד – זהבה ברק – מרכז למחול ותנועה

מחיר: פרטים בטלפון
*שימו לב: יש ליצור קשר

תפריט נגישות

רגע, יש לנו עוד להציע לך!

אנחנו מוסיפים סדנאות חדשות בכל יום, רוצה לשמוע עליהן לפני כולם ולקבל הטבות והנחות ייחודיות?

או

הרשמו לניוזלטר שלנו

או גם וגם ;)