אזור אישי

חוגי טיפוס – Performance Rock

דירוג לפי 0 ביקורות:
0.0/5
11

+ התעניינו לאחרונה

על החוג

חוגי הטיפוס ברשת קירות הטיפוס Performance Rock מועברים על ידי מדריכים ומדריכות הטיפוס מהטובים בישראל ומתקיימים במתכונת שנתית חד/דו שבועית. בשנים האחרונות הטיפוס תופס תאוצה ואף הופך לספורט אולימפי, הצטרפו כבר היום!

טיפוס הוא לא רק כיף לא נורמלי, הוא עוזר לשפר את: שיווי המשקל, הקואורדינציה, הדיוק והשליטה בגוף. ככל שמתקדמים נדרש תכנון, וכל מסלול הופך לחידה שיש לפתור. עם השיפור בספורט הדגש עובר להתנסות בפתרונות יצירתיים, והטיפוס הופך גם למשחק מחשבה.

הרישום לחוג כולל גם כניסה חופשית למתחם (בשעות בהם אין חוג, מתחת לגיל  14 – בליווי מבוגר שעבר שיעור היכרות). כך תוכלו לשחק ולהתאמן אצלנו גם בסופי שבוע, בערבים ובחגים ללא תשלום נוסף!

אנו מקיימים גם חוג בוגרים! חוג שנתי במתכונת שבועית המשלב תהליך התקדמות והתפתחות. בשונה מקורס היסודות בו עובדים על אחיזות בצורה בסיסית ועל הכרה עם הקיר, בחוג הבוגרים נשלב פרויקטים בטיפוס ועבודה מתמשכת יותר לאורך השנה.

בשביל מרחב נשי מלא לאלו המרגישות שהן רוצות בכך, הצטרפו לחוגי הנשים שלנו. אלה מועברים בקבוצות קטנות המורכבות אך ורק מנשים. מיועד לנשים שרוצות להתפתח בעולמות הטיפוס ומעוניינות במסגרת נשית איכותית ומעצימה בקיר הטיפוס.

החוגים מתקיימים בסניפים שלנו:

תל אביב – דרך בגין 144, תל אביב, טל': 03-6872880 , מייל: [email protected]

באר שבע – העצמאות 4, באר שבע, טל': 08-6272721 , מייל: [email protected]

מודיעין – דם המכבים 32, מודיעין, טל': 08-6755591 , מייל: [email protected]

רגבה – מרכז BIG רגבה, טל':  04-6019000 , מייל: [email protected]

חיפה – הנמל 32, חיפה, טל': 04-6017000 , מייל: [email protected]

מיקום בארץ: באר שבעחיפהתל אביב
למי מתאים? לילדיםלמבוגריםלנוערלנשים
סוגי סדנה: טיפוסספורט

מאפיינים מיוחדים

תמונות

תמונות: Performance Rock. יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתר את המקור או שהוא אינו ידוע והתכנים פורסמו בהתאם לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, אנא פנו אלינו בהקדם באמצעות העמוד ליצירת הקשר, שנמצא בתחתית כל עמוד. אתר כל סדנה אוסף את המידע שמוצג בו ברחבי האינטרנט או באמצעות נותני השירות עצמם. על כן, יתכנו אי דיוקים במידע המוצג ועל כן יש לקחת זאת בחשבון. אם מצאת מידע שאינו מדויק או שסדנה זו בבעלותך ותרצה לשנות בו פרטים/למחוק אותו מן האתר, יש ללחוץ על הודעה זו. כמו כן, יובהר בזאת כי אתר כל סדנה לא מפעיל את הסדנאות עצמן וכי כל האחריות לעצם השירות, איכותו וטיבו - מוטלת על מנחי הסדנאות עצמם.

המלצות

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}
כל סדנה

בהנחיית

Performance Rock

רשת קירות הטיפוס Performance Rock היא בית לקהילת מטפסים הולכת וגדלה. מתוך רצון להנגיש את הספורט לכמה שיותר אנשים, אנו מביאים את הטיפוס ללב המרחב העירוני ותוך שמירה על סטנדרטים גבוהים ביותר של מקצועיות ואיכות במסלולים, בשירות ובהדרכה. כ-20% מן המסלולים מוחלפים מדי שבוע, כך שהאתגרים מתחדשים כל הזמן והקירות נותרים רעננים.

דרך בגין 144, תל אביב

חוגי טיפוס – Performance Rock

מחיר: פרטים בטלפון
*שימו לב: יש ליצור קשר

תפריט נגישות

רגע, יש לנו עוד להציע לך!

אנחנו מוסיפים סדנאות חדשות בכל יום, רוצה לשמוע עליהן לפני כולם ולקבל הטבות והנחות ייחודיות?

או

הרשמו לניוזלטר שלנו

או גם וגם ;)