אזור אישי

סדנת קוקטיילים מגניבה ומשכרת

נצפה

6

פעמים

סדנת קוקטיילים היא דרך נפלאה למפגשי חברים בהם אתם מוכנים לפרוץ גבולות ולשתות עד דלא ידע. במדריך זה נלמד אתכם איך ליצור סדנת קוקטיילים מגניבה ומשכרת שתשאיר את האורחים שלכם מבסוטים ומשתוקקים לעוד.

האווירה מתחממת

חשוב שתדאגו ליצור אווירה טובה ומתאימה לקראת הסנה. האווירה הנכונה חשובה מאוד כדי ליצור סדנת קוקטיילים מוצלחת. חשוב להגדיר אזור ייעודי במקום בו בחרתם לערוך את הסדנה כאשר שם יהיה מערך בר מסוגנן, עם אורות צבעוניים, קישוטים מתאימים וכמובן גם מוזיקה אופטימית. כדאי ללכת על תאורה עמומה שמיטיבה ליצור אווירה נעימה. כך תצליחו ליצור את מצב הרוח לחוויה מהנה ובלתי נשכחת.

כל הכלים לסדנה מושלמת!

כדי להבטיח לעצמכם ולאורחים שלכם את החוויה המושלמת, עליכם להכין את כל הכלים והמרכיבים הדרושים לסדנה. זה כולל שייקרים לקוקטיילים, מסננות, כפות בר ומגוון כלי זכוכית. חשוב כמובן להצטייד במגוון משקאות חריפים, ליקרים, מיקסרים, פירות טריים, עשבי תיבול וקישוטים. אל תשכחו קרח וכלים לקירור.

הכינו מתכונים לקוקטיילים שלכם

הכינו רשימה של מתכוני קוקטיילים המפורטים שלב אחר שלב המתאימים ליצירת קוקטיילים בטעמים שונים. התחילו עם קוקטיילים קלאסיים כמו מרטיני, מרגריטה או מוחיטו, ולאחר מכן עברו לאפשרויות הרפתקניות יותר כמו הקוסמופוליטן או האולד פאשן. ספקו כרטיסי מתכונים מודפסים לכל אורח. עודדו אותם להתנסות ולהתאים אישית את המשקאות שלהם.

ניסוי ותהיה 

כדי להפוך את הסדנה לאינטראקטיבית יותר, הקימו תחנת עשה זאת בעצמך בה האורחים יכולים ליצור קוקטיילים ייחודיים משלהם. ספקו מגוון של מרכיבים, מיקסרים וקישוטים. עודדו את האורחים לשלב טעמים, להתנסות במשקאות חריפים שונים ולהמציא את המרקחות הייחודיות שלהם. זה יוסיף אלמנט של יצירתיות והתאמה אישית לסדנה. 

כדאי כמובן להיעזר באנשי מקצוע שיתכננו עבורכם את הבר ואת כל הכלים הנדרשים וזאת כדי שהסדנה שלכם תהיה מגניבה ומשכרת בדיוק במידה שאתם רוצים.

לעוד מידע על שירותי בר לאירועים כדי להתאים את האופי והסגנון של הבר.

שותים שותים אבל – באחריות….

אמנם המטרה היא ליהנות, אבל חשוב לדאוג גם לבטיחות ולשתייה שתהיה אחראית. הזכירו לאורחים לשתות במשורה ולספק אפשרויות לא אלכוהוליות למי שמעדיף לא לצרוך אלכוהול. עודדו את האורחים לשתות גם מים כדי לשמור על לחות. 

חשוב לדאוג לאפשרויות תחבורה או לינה כדי להבטיח שכולם יגיעו הביתה בשלום.

לסיכום, אירוח של סדנת קוקטיילים מגניבה ומשכרת היא דרך מרגשת לארח חברים. עם זאת, יש להיערך מראש עם כל מה שצריך. החל מהכנת האירוע ליצירת האווירה המושלמת דרך אספקה של כל הכלים ושאר המרכיבים הנדרשים, כאשר רק כך אתם יכולים להבטיח לעצמכם ולאורחים שלכם חוויה בלתי נשכחת ומהנה במיוחד. ברכותינו לסדנת קוקטיילים מוצלחת!

אולטרה בר – כדי שהסדנה שלכם תהיה מוצלחת!

תפריט נגישות

רגע, יש לנו עוד להציע לך!

אנחנו מוסיפים סדנאות חדשות בכל יום, רוצה לשמוע עליהן לפני כולם ולקבל הטבות והנחות ייחודיות?

או

הרשמו לניוזלטר שלנו

או גם וגם ;)