אזור אישי

סדנה זוגית לחיזוק היחסים

נצפה

5

פעמים

כאשר מערכת היחסים הזוגית שלנו טובה, החיים שלנו הופכים הרבה יותר טובים. אנחנו מרגישים יותר טוב בעבודה, אנחנו מצליחים להתמודד עם הקשיים של הילדים ועם הטיפול בהורים, כאשר אנחנו יודעים כי בסוף כל יום אנחנו חוזרים לקשר הבסיסי, היציב, זה שעוזר לנו לעבור את מסע החיים על הצד הטוב ביותר. העניין הוא שלאורך השנים, מערכת היחסים הזוגית שלנו הופכת למה שהוא 'המובן מאליו'. הרבה פעמים בני הזוג שוקעים לתוך רוטינה מוכרת וכך, כאשר נדמה כאילו מערכת היחסים יציבה מתמיד, היא יכולה גם להתפרק. אנחנו כאן עם עצה שיכולה להשפיע עמוקות על האופן בו אתם תופסים את הזוגיות. 

לקבל מענה מקצועי זה חשוב 

כאמור, החיים מלאים באתגרים. העניין הוא שתמיד קל יותר לטפל באחרים מאשר לקחת אחריות ולטפל בעצמנו. מדובר על נטיה אנושית מוכרת והיא יכולה בהחלט להשפיע על הזוגיות בסופו של דבר. אגב, אל תשכחו כי כל בן אדם עובר לאורך החיים שינויים. אם אנחנו לא מודעים למה שעובר על בן או בת הזוג, אנחנו בעצם לא יכולים לצפות מהצד השני שידע איך להתייחס אלינו ואיך לדבר איתנו כך שנוכל להקשיב. ייעוץ זוגי קודם כל מאפשר לנו למצוא את הדרך לדבר אחד עם השני על מה שעובר עלינו. לעבד ביחד רגשות ולמצוא את הדרך להבין זה את זו טוב יותר. מדובר על תהליך כמובן, אבל מי שרוצה לחיות חיים מלאים של זוגיות טובה לא יכול להרשות לעצמו לוותר על כך. נכון, תמיד קל לנו יותר לחשוב על כל מי שצריך עזרה ורק לאחר מכן עלינו. אבל אם לא נדע להשקיע בזוגיות, לא יהיו בנו הכוחות לעזור לאחרים. 

מה אפשר לקבל דרך ייעוץ מקצועי 

קודם כל, מטרת הטיפול היא לאפשר לשני בני הזוג לצאת למקום בו יש שקט ולשניים יש את ההזדמנות לדבר האחד עם השניה בלי פילטרים. העניין הוא שבבית, בתוך ההמולה, הרבה פעמים אין לנו את הזמן והפניות לדבר אחד עם השניה בשקט ולהבין מה בדיוק עובר עלינו ומדוע אנחנו מתנהגים באופן כזה או אחר. בנוסף, ייעוץ זוגי הניתן על ידי מטפלת או מטפל, מנכיח דמות נוספת בתוך הסט הטיפולי. הדמות הזו עוזרת לשקף את המילים שכל אחד משני בני הזוג אומר ומתוך כך, אפשר לקבל תמונה רחבה ולפרק את הרגשות העולים מתוך הטיפול. בסופו של יום מערכת יחסים זוגית היא מערכת יחסים בה מופעלים הרגשות העמוקים ביותר שלנו כלפי עצמנו והעולם כולו. פעמים רבות, בגלל שהקשר כל כך עמוק ומורכב, בני הזוג לא יודעים איך לפרק את הרגשות הללו בלי שיובילו לתחושה של 'הצפה'. טיפול זוגי נותן לכם את הכלים להתמודד עם כל זה בהצלחה. 

הכי חשוב זה קודם כל לטפל בעצמנו 

אם ננסה להשאיל מעולמות העזרה הראשונה בעיתות חירום, נראה כי במהלך ההכשרה של צוות רפואי מלמדים אותם כי הביטחון האישי קודם לכל. לאף אחד לא יעזור אם הכוח המסייע ייפגע גם הוא. לשמור על עצמנו, פיזית ונפשית, זו הדרך שלנו לתת גם לאחרים. כאמור, הכי קל לנו לוותר על קבלת עזרה. יש תמיד תירוץ. פעם אחת יש שיקולים כלכליים ובפעם השניה יש נסיבות אחרות אשר מביאות אותנו להימנע מבקשות לעזרה. אבל אנחנו צריכים לזכור כי מאחורינו נמצאים הרבה אנשים אשר זקוקים לנו ועלינו להצליח לפנות את עצמנו כדי לעזור להם. איך נעשה את זה? אם נהיה אמיצים ונדע פשוט לבקש עזרה. מה שיהפוך את הזוגיות טובה, בריאה וכזו שתשפיע על התחושות של כל בני המשפחה. 

תפריט נגישות

רגע, יש לנו עוד להציע לך!

אנחנו מוסיפים סדנאות חדשות בכל יום, רוצה לשמוע עליהן לפני כולם ולקבל הטבות והנחות ייחודיות?

או

הרשמו לניוזלטר שלנו

או גם וגם ;)