אזור אישי

סדנאות ניהול זמן לבעלי עסקים

נצפה

5

פעמים

בעולם העסקי המתאפיין בדינמיקה מהירה ומסחררת, זמן הוא מבין המשאבים היקרים והדלים ביותר העומדים לרשותנו. למעשה, לא צריך להיות בעל עסק הטרוד באינספור משימות על מנת שמשאב הזמן יקטן.

מחקרים מראים תחושת חוסר הזמן; מעין קרוסלה שאיננה פוסקת מלהסתובב, מאפיינים רבים שונים ובמגוון גילאים. מהורים לילדים, דרך בני נוער בבתי הספר ועד אף למבוגרים בגילאי פרישה. ניתן להפנות אצבע מאשימה כלפי המציאות המודרנית והתובענית, אך לצד זאת בעלי ובעלות עסקים רבים גם מודעים לעובדה כי ניהול זמן נכון הוא איננו כישרון מולד, כי אם מיומנות הנרכשת לאורך זמן.

וכך, סדנאות לניהול זמן נתפשות כיום ככלי לימודי קצר מועד אך עוצמתי שבכוחו לסייע לבעלי עסקים לשפר את יעילותם, להפחית את המתחים הנובעים מן ההתנהלות היומיומית וכן לשלב באופן בריא ונכון יותר בין עבודה לבין חיים אישיים.

מה צפוי במהלך הסדנה?

סדנאות לניהול זמן עבור בעלי עסקים מקנות למשתתפיהן את המיומנויות והאסטרטגיות הנדרשות על מנת שידעו כיצד להפיק את המרב מזמנם שלהם.

משאב הזמן נותר כשם שהיה, אך השאלה הגדולה היא כיצד אנו מחלקים את העוגה. הסדנאות מותאמות למתן מענה עבור אתגרים ייחודיים העומדים בפני בעלי עסקים והן מספקות תובנות מעשיות וטכניקות אותן ניתן להוריד אל השטח ליישם בשגרת היום יום.

תיעדוף משימות וקביעת סדרי עדיפויות ברורים, היכולת לדרג משימות ולתכנן את ביצוען באופן יעיל ונכון, תזמון משימות ויצירת לוח זמנים ברור אשר גם יודע לענות על מקרים בהם נדרשים לטפל במשימות בלתי מתוכננות, האצלת סמכויות ושימוש באמצעי מיקור חוץ ועד לניהול מתחים שכן לעתים המתח בעצמו יכול להיות לנו לחסם המונע מבעדנו לבצע את משימותינו כהלכה.

האם הסדנאות אכן מועילות?

אין זה מקרי שיועצים אסטרטגיים רבים לעסקים נוהגים להמליץ על סדנאות לניהול זמן כחלק משירותיהם עבור ייעוץ עסקי. מדובר במעין מעגל קסמים ובו ככל שהפרודוקטיביות שלנו משתפרת, כך אנו נכונים לנהל את זמננו באופן יעיל הרבה יותר.

על-ידי יישומן של אסטרטגיות אלו, בעלי עסקים יכולים להגביר באופן ניכר את יעילותם, להתוות סדרי עדיפויות ברורים, לתכנן ביעילות את משימותיהם וכן להסתכל הלאה אל עבר פיתוחים עסקיים עתידיים ויוזמות חדשות.

כמו-כן, ככל שניהול הזמן מתבצע באופן נכון יותר, כך רמות המתח הנפשי פוחתות. הדבר משפיע באופן ניכר על היבטים דוגמת קבלת החלטות נכונה, איזון בין עבודה לבין חיים אישיים ואף היכולת להסתגל אל שינויים עסקיים שונים תוך הסתמכות על חשיבה גמישה המסתכלת מחוץ לקופסה.

כל מה שצריך הוא צעד אחד קטן

הצעד הראשון במציאת הסדנה שתאפשר לכם להפיק את המירב מעצמכם, ובו-זמנית גם לנוח מעט וליהנות מן ההשקעה המרובה. בכל שאלה ובכל התייעצות בנושא סדנאות והרצאות, הינכם מוזמנים להשאיר פניה באתר, וצוות כל סדנה ישוב אליכם בהקדם האפשרי.

תפריט נגישות

רגע, יש לנו עוד להציע לך!

אנחנו מוסיפים סדנאות חדשות בכל יום, רוצה לשמוע עליהן לפני כולם ולקבל הטבות והנחות ייחודיות?

או

הרשמו לניוזלטר שלנו

או גם וגם ;)