אזור אישי

סדנאות להכנת קינוחים

נצפה

6

פעמים

תמיד רציתם להביא קינוח מעשה ידיכם אבל תמיד איכשהו לא הצלחתם להגיע לתוצאה אליה כיוונתם לכתחילה? אנחנו מבינים בדיוק איך אתם מרגישים. רבים חוששים להיכנס למטבח. אם זה משום שהם מפחדים להיכשל ולהכין מנה לא מוצלחת או משום שהכנת קינוחים נשמעת כמו פעולה מורכבת מדי. אבל האמת היא כי בדומה לאינספור פעולות אחרות, ככל שנתרגל יותר ונלמד יותר, כך נצליח להגיע לתוצאות טובות יותר בהמשך. סדנאות להכנת קינוחים הן פתרון מעולה עבור אלו שרוצים פעם אחת ולתמיד להשתלט על המיומנות הדרושה לעובדים במטבח.

אז למה ללכת לזה? כי זה כיף 

קודם כל לרכוש מיומנות חדשה זה תמיד כיף. תמיד טוב לדעת שיש לנו את הכישורים הדרושים כדי לעשות כל מה שאנחנו רוצים בייחוד קינוחים. סוף סוף לא נצטרך להתחמק כשיבקשו מאיתנו להביא קינוח לארוחת חג. שנית, הרי שאתם ממש לא חייבים ללכת לסדנה כזו לבד. אתם יכולים להגיע עם חבר או חברה. עם בן או בת זוג. תוכלו להפוך ככה את הסדנה לחוויה יצירתית ומהנה, כזו שמשאירה זכרונות משותפים ביחד. 

כמה טיפים לאופה המתחיל 

אבל רגע לפני שאתם הולכים לסדנה, אנחנו רוצים לתת לכם כמה טיפים. אם תעקבו אחריהם תגלו מהר מאוד כיצד מתכונים כבר לא נראים כל כך מסובכים. אלא הופכים מדריך פשוט וקל שמאפשר לכם להגיע בכל פעם עם קינוח מנצח לכל ארוחה. 

טיפ ראשון, הקפידו להכין את המצרכים מראש

קינוח הוא מדע מדויק. בניגוד לבישול ,אז אנחנו יכולים לאלתר לפעמים, לטעום את התבשיל ולהוסיף מצרכים כאלו ואחרים לפי הטעם עם קינוחים האפשרות הזו לא קיימת עבורינו. אם אתם רוצים שהעוגה תעלה, אם אתם רוצים שהבצק יתפח או שהקרם יצא כמו שצריך, חשוב להקפיד על הדקויות הקטנות. לכן, תמיד טוב להכין את כל המצרכים מראש. בדרך כלל ההמלצה היא אחרי שכבר מדדתם את הכמויות. כך תהליך העבודה יזרום הרבה יותר בקלות. 

רכשו כמה כלים בסיסיים שיעמדו לשירותכם כל הזמן

מתכונים לקינוחים יהפכו הרבה יותר קלים אם יהיו לכם מספיק קערות ערבוב למשל. אם תהיה לכם מרית שתעזור לכם לקפל חלבונים לתוך המסה או אם יהיה לכם מיקסר איכותי שעובד כמו שצריך. האמינו לנו, ברגע בו יהיה לכם מה שאתם צריכים כדי שהעבודה תהפוך קלה ונעימה יותר, אתם תראו איך התוצאות שלכם הופכות הרבה יותר טובות. 

בחרו מתכונים קלים בהתחלה ועם הזמן תעלו את רמת הקושי: 

מתכונים לקינוחים יכולים להיות מורכבים מאוד אבל לא בהיכרח. אתם יכולים למצוא בקלות מתכונים יותר קלים וידידותיים למשתמש. לפחות בשלבים הראשונים. ככל שיהיו לכם עוד ועוד הצלחות בתחילת הדרך, אתם תראו איך עם הזמן אתם פשוט הופכים הרבה יותר מיומנים ואיך לפתע, גם מתכונים מסובכים לא נראים כמו אתגר מורכב במיוחד. 

זה הזמן לעשות משהו עבור עצמכם 

זה הזמן שלכם לקחת את המושכות לידיים ולצאת לסדנה מיוחדת. כזו אשר תהפוך את העבודה שלכם במטבח קלה ונעימה יותר. בין אם אתם מתכוונים ללכת לזה לבד, עם חברה או בת זוג, דעו כי אחרי הסדנה תרכשו מיומנות שימושית אשר תלווה אתכם מעתה לכל החיים. 

תפריט נגישות

רגע, יש לנו עוד להציע לך!

אנחנו מוסיפים סדנאות חדשות בכל יום, רוצה לשמוע עליהן לפני כולם ולקבל הטבות והנחות ייחודיות?

או

הרשמו לניוזלטר שלנו

או גם וגם ;)