אזור אישי

סדנאות כתיבה ולמידה אפקטיבית יותר

נצפה

5

פעמים

כל עוד אינכם משוררים או סופרים, הרי שקרוב לוודאי ולא פגשתם לעתים קרובות באתגר הכרוך בכתיבה על גבי נייר לבן ריק ושומם. כיצד יוצקים לפתע עולם שלם בתוך נייר ריק לחלוטין? במידה מסוימת הדבר דומה למעין ציור ובו אנו יוצרים עולם שלם דרך מיצג וויזואלי, רק שבעוד שתמונה יכולה לספר אלף מילים, הרי שכאן אנו ממש נדרשים הלכה למעשה, לכתוב אותן.

לאתגר שכזה נדרשים לא מעט סטודנטים לשם הדוגמה, אשר בסיומה של כל שנת לימודים אקדמית, עליהם לכתוב מטלה אקדמית מפורטת הבוחנת שאלת מחקר מסוימת. כל שכן נכון הדבר בעת שהם נדרשים לכתיבתה של העבודה הסמינריונית המקיפה את הנושא עם שאלת מחקר ומגוון פרקים ותתי-פרקים הנדרשים לצורך הבהרת התשובה ומתן מענה מפורט.

לאלו מכם הפוגשים באתגר זה עם קושי רב, ניתן לקבל מענה מקדים בדמות סדנאות כתיבה ולמידה המכשירות בשלל מיומנויות כתיבה טכניות, זאת לצד יכולות מחקר המאפשרות להפריד בין העיקר לטפל.

סדנת כתיבה על פי הצורך שלכם

עולם סדנאות הכתיבה מביא עמו מענה על מגוון רחב של תלמידים ותלמידות המבקשים לשפר את מיומנויות הכתיבה שלהם.

הדגמנו זה עתה סטודנטים המבקשים לחדד את יכולותיהם בכתיבתה של עבודה אקדמית רהוטה ודקדקנית, אך מה באשר לאילו החפצים בכתיבתו של ספר ראשון? ומה באשר לכאלו המעוניינים להשתלב בתחום כתיבת התוכן באופן מקצועי? 

כיום תוכלו למצוא באתרנו מגוון רחב של אפשרויות לסדנאות כתיבה נהדרות ומלמדות, סדנאות העונות על צרכים משתנים בעולמות המילה הכתובה לרבות סדנאות כתיבה עם משוררים וסופרים אשר ילמדו אתכם מהי עלילה? כיצד מתווים עלילה? איך בונים דמות? מהי דמות הגיבור ואילו דמויות מגבות את הדמות ויוצקות תוכן ומשמעות אל הסיפור?

לאלו מכם המבקשים להשתמש במילה הכתובה ככלי עזר לריפוי, הרי שתוכלו למצוא סדנאות נפלאות לכתיבה עצמית, ובה תוכלו לבטא את עצמכם ואת אשר מתחולל בתוככם.

הכתיבה היא צורך אינדיבידואלי ואישי, וכמוה, כך גם כל סדנה וסדנה מביאה עמה עולם ומלואו של אפשרויות.

האם יש צורך ברקע קודם?

לא מן הנמנע שכל משתתף ומשתתפת בסדנת הכתיבה יביאו עמם יכולות ומיומנויות שרכשו קודם לכן, ואשר יכולים להיות להם לעזר רב.

עם זאת, הסדנאות מיועדות עבור הקהל הרחב, עבור כל מי שמבקש להרחיב את אופקיו, ולרכוש מיומנויות וכישורי כתיבה מטעם צרכיו שלו עצמו. 

הסדנאות אינן מצריכות רמה מסוימת אחידה בין התלמידים, וכן ניתן להתייעץ עם בעלי הסדנה עצמה ולבחון אפשרויות לסדנאות בפרקטיקה של אחד על אחד, לימודים פרטיים באמצעות הזום וכיוצא בזאת.

כיצד מתחילים?

בהקלקה על כל אחת מסדנאות הכתיבה שאנו מציעים כאן ב'כל סדנה', תוכלו להקליק על הסדנה הרצויה ולקבל מידע מקיף על מהלכי הלימוד כמו גם על מעביר או מעבירת הסדנה.

פרטים נוספים תוכלו לקבל בהתקשרות ישירה לבעל/ת הסדנה או בפניה בוואטסאפ. מאחלים לכם למידה מועילה, מרתקת ונפלאה בצאתכם אל עבר המסע החדש.

תפריט נגישות

רגע, יש לנו עוד להציע לך!

אנחנו מוסיפים סדנאות חדשות בכל יום, רוצה לשמוע עליהן לפני כולם ולקבל הטבות והנחות ייחודיות?

או

הרשמו לניוזלטר שלנו

או גם וגם ;)