אזור אישי

סדנאות בישול בשטח

נצפה

5

פעמים

מחפשים רעיון טוב לסדנה עבור העובדים שלכם? רוצים להפתיע את המשתתפים באירוע שלכם? מה דעתכם על סדנת בישול בשטח? מדובר בסדנה שכולם מתחברים אליה איכשהו מהסיבה הפשוטה. כי כולנו אוהבים אוכל! מי יותר ומי פחות אבל האוכל הוא בכל מקרה משהו מאוד מרכזי בחיים שלנו ובמיוחד אם אנחנו רעבים, אנחנו בטוח נהנה להשתתף בסדנה כזו שתוציא בסופו של דבר מנות ריחניות וטריות!

אז אנחנו כאן בדיוק בשביל זה. כדי ללמד אתכם מעטו על הנושא כדי לפתוח לכם מעט את התיאבון….

סדנת בישול בשטח – אין דבר מושלם מזה!

כאשר מדובר בסדנאות בישול, יש בדרך כלל את מגבלות המקום. אנחנו תלויים במרחב העומד לרשותנו כאשר לרוב מדובר במטבח שהוא מוגבל בסופו של דבר. אז נכון שסדנאות המתקיימות במטבח סגור הן בהחלט סדנאות כיפיות וטעימות אך אי אפשר להשוות את החוויה שנוצרת דווקא בסדנאות כאלה המתקיימות בחוץ. השטח בחוץ יוצר תחושה של שחרור, של מעוף ושל יכולת להצליח. הטבע הוא חזק יותר מכל מקום מעוצב ומשופץ ככל שיהיה ועל כן הביצועים בסופו של דבר יהיו תמיד גבוהים יותר בחוץ.

שלא לדבר על הרעב הטבעי המתעורר ומתגבר דווקא כאשר אנחנו שוהים בטבע. לא סתם אנחנו לוקחים אתנו כל כך הרבה אוכל לכל טיול, הרבה מעבר למה שאנחנו רגילים לאכול בתוך הבית. הרעב הזה שנוצר בחוץ, הוא זה שיוביל לבישולים מוצלחים יותר ולתוצרים הרבה יותר מספקים בסופו של דבר.

הסדנה המושלמת –  מה היא?

אז ברור שאם החלטתם ללכת על סדנת בישול בחוץ, אתם מחפשים גם את הסדנה הכי מוצלחת ואת זו שתעשה את העבודה בצורה הכי טובה. כלומר, שהאורחים שלכם ייהנו מהסדנה וגם יחושו שהם הפיקו ממנה הרבה תועלת גם הלאה. כלומר, לא רק שיש להם את האוכל שהם הכינו במקום אלא שהם גם יחושו שהם יצאו עם משהו ביד. עם דבר חדש שהם למדו, עם ידע נוסף שהם רכשו או אפילו עם טכניקות ייחודיות שהם קבלו על הדרך.

ברור שכאשר ארגז הכלים מתמלא בעקבות השתתפות בסדנה, הרי שההנאה מהאירוע עולה וגוברת שבעתיים. האירוע כולו הופך להיות בלתי נשכח כי תמיד הוא ייזכר אסוציאטיבית יחד עם הסדנה וכל הלמידה שבאה בעקבותיה.

אירוע טעים שדואג גם לרעבים

אז אמרנו שסדנה כזו באירוע היא דבר מאוד מוצלח. אבל עדיין, יש אנשים שאין להם את הסבלנות לחכות עד שהארוחה תהיה מוכנה. הם רעבים כאן ועכשיו! בדיוק מסיבה זו אנחנו ממליצים להצטייד בכיבוד קל שיאפשר לאורחים שלכם לנשנש מעט במהלך ההכנות של האורחה כך שהם לא יעבוד עם בטן מקרקרת. מגשי אירוח בהחלט יהוו פתרון מושלם לסיטואציות מעין אלו.

בדקו כאן לגבי מגשי אירוח כדי שכל המשתתפים בסדנה ייהנו לכל אורך התהליך!

תפריט נגישות

רגע, יש לנו עוד להציע לך!

אנחנו מוסיפים סדנאות חדשות בכל יום, רוצה לשמוע עליהן לפני כולם ולקבל הטבות והנחות ייחודיות?

או

הרשמו לניוזלטר שלנו

או גם וגם ;)