אזור אישי

הצצה אל הסיפור של יובל כהן צדק – מנחה סדנאות טנטרה ומיניות

נצפה

6

פעמים

לפני יותר מעשור בזמן שאני בזוגיות, המילים סדנת טנטרה עוד נשמעה לי כמו משהו זר. אומנם שמעתי על הביטוי טנטרה וידעתי שהוא קשור בדרך כזאת או אחרת למיניות, אבל זה היה דבר זר ומרחוק ממני. אבל, נבנתה בי סקרנות, האם ניתן להגיע ליותר. גם אם מעולם לא חוויתי קושי* בחיי המין שלי עדיין הרגשתי שיכול להיות יותר, כל כך הרבה יותר.

עוד שנים לפני כן הייתי מנחה ומשתתף בסדנאות של גוף, אקרו יוגה, וואטסו, מדיטציה, קונטקט ועוד. ככה שעולם הסדנאות, הגוף והעבודה הזוגית לא היה זר לי. אבל המחשבה של עבודה כל כך אינטימית הפחידה והלחיצה אותי, בהתחלה אפילו ממש סירבתי ללכת לסדנאות מרובות משתתפים וחיכיתי להזדמנות ללכת לסדנה פרטית. אותה הזדמנות לא איחרה להגיע.

לסדנה הראשונה שלנו הגענו כזוג עם הרבה חששות וסימני שאלה, באמת שלא היה לי מושג מה הולך להיות וכמה החיים האישיים שלי עומדים להשתנות מקצה לקצה. במבט לאחור אותה סדנה מזכירה את את הסדנות שאני מעביר היום גם עם כל כך הרבה סדנאות וחוויות שכבר עברתי.

את הסדנה העבירה חברה רחוקה שכבר יצא לי להיות בכמה דברים אחרים שלה לפני, על תוכן הסדנה אני עוד אולי אספר אבל מה שבאמת תפס אותי היה הסיפורים שלה על קהילת טנטרה שחייה על חוף קטן בתאילנד, הסיפורים על אנשים יפים שרוקדים בעירום על החוף, חופשיים מהחיים של החברה המערבית וחוקרים את הקצוות של מה שאפשרי בחיים האלו.

בערך שנה לאחר מכן מצאתי את עצמי על מטוס עם כרטיס כיוון אחד לתאילנד אל עבר אותו חוף קסום, איך שהמונית עצרה וירדנו היה ברור שזה לא עוד מקום, כבר מחוץ למכולת המקומית ראיתי עשרות פיות בלבוש קייצי קצר עומדות ומדברות עם מעט בגדים ומזרני יוגה על הגב, מהר מאוד אני אדע איך באותו אזור היה רוב נשי מוחלט עם בערך עשרה בתי ספר להכשרת מורי יוגה בהם שוב ושוב יש רוב נשי. האווירה באי הייתה של חופש מוחלט. והתחלתי ללכת לבתי ספר שונים וסדנאות כדי להכיר יותר לעומק את עולם היוגה, עולם הרוחניות וכמובן עולם הטנטרה.

בריטריט המיניות הראשון שהשתתפתי בו ראיתי את הריפוי האדיר שהעיסוק בעולמות המיניות יכול להביא, במקום ללכת סחור סחור סביב הדברים, ניתן לגעת ישירות בפצעים. ובכלל בדבר הזה שנקרא ריטריט מיניות, היתה עבורי מעט מאוד מיניות אבל כן הזדמנות ענקית לגעת בפצעים עמוקים, ישנים שחיכו שנים לריפוי. המרחב היה בטוח עבורי להביא את כולי. להביא חלקים מתוכי שבקושי ידעתי ששם או שכבר שכחתי. הופתעתי שוב ושוב כמה עצם האופציה להביא את כולי הביאה לי ריפוי לכל החלקים השונים בתוכי ועברתי דברים כל כך מרפאים שעד היום אני מתקשה לשים במילים.

המסע הזה שינה את כיוון חיי ומצאתי את עצמי מתחיל במסע חיים של העברת הריפוי הזה הלאה, בהתחלה בתור שולייה של מנחים אחרים מנוסים ולאט לאט בסדנאות קצרות שאני מעביר, עם הזמן למדתי עוד כלים ועד היום אני בתהליך לימודי סביב טיפול זוגי, ריפוי טראומה, הנחיית סדנאות ועוד.

החיים שלי השתנו לטובה עד אין שיעור מתוך האפשרות שלי לחקור את מה עושה אותי מאושר ואיך אני יכול לבטא את כולי. אני מתמלא בהודייה על ההזדמנות להמשיך להעביר את אותן הזדמנויות לאנשים נוספים ולפתוח דלתות לכל אלו שרוצים לעבור בהן, אל עבר חיים מלאים יותר, סקסיים יותר, אינטימיים יותר ומלאי משמעות. מוזמנים להצטרף אלי למסע

באהבה, יובל – בקרו באתר שלי

תפריט נגישות

רגע, יש לנו עוד להציע לך!

אנחנו מוסיפים סדנאות חדשות בכל יום, רוצה לשמוע עליהן לפני כולם ולקבל הטבות והנחות ייחודיות?

או

הרשמו לניוזלטר שלנו

או גם וגם ;)