אזור אישי

הפקת סדנאות ואירועים למנהלים

נצפה

5

פעמים

אירועים וכנסים למנהלים 

ניהול צוות עובדים הוא משימה מורכבת הדורשת מיומנויות רבות. מנהל צוות טוב צריך להיות בעל יכולות מנהיגות, תקשורת, והנעת הכפופים לו. הוא צריך להיות מסוגל לתכנן ולבצע משימות, וכן לתת משוב ולפתח את עובדיו. עריכת סדנאות ואירועים למנהלים בחברה מהווים כלי חשוב ויעיל לקידום היכולות וכישורי הניהול שלהם. באירועים אלו יש למנהלים הזדמנות לפתח ולשפר את מיומנויות הניהול שלהם. הם יכולים ללמוד איך לנהל אנשים, לקחות החלטות, לפתח אסטרטגיות, ולטפח את היכולת לפתור בעיות. אירועים שכאלו מאפשרים למנהלים לפתח קשרים חדשים, לפגוש ולתקשר עם מנהלים אחרים מתחומים וחברות שונות. כמו כן לקיחת חלק בסדנאות ואירועים יכולה לשפר את הרגשת הערך ותחושת השייכות של מנהלים לארגון בו הם עובדים.

כיצד מתכננים אירוע/סדנה למנהלים?

תכנון אירוע/סדנה למנהלים הוא תהליך מורכב ומאתגר הדורש מחשבה יצירתית. על מנת להפיק אירוע מוצלח, ראשית יש להגדיר את מטרות האירוע – האם הוא נועד להכשיר מנהלים חדשים? לשפר את כישורי הניהול של מנהלים קיימים? או סתם להעניק להם הזדמנות לפגוש אחד את השני ולשתף פעולה?

בנוסף יש להגדיר את קהל היעד של האירוע, מה הם צרכיו  ומה הם תחומי העניין שלו. בהמשך יש לשרטט תכנית כללית לאירוע ולקבוע מה יהיו הנושאים, הפעילויות וההרצאות שיוצגו באירוע. במקביל יש לברר מהם המשאבים העומדים לרשות הארגון כדי להפיק את האירוע, ולתכנן כמה כסף יש להשקיע באירוע ואילו משאבים אחרים נדרש לגייס. לבסוף יש לשווק ולהפיץ את האירוע למנהלים המשתתפים בו. 

חברות המעניקות שירותי הפקת סדנאות וארגון כנסים מספקות שירותים מקצועיים לכל שלבי ההפקה, החל משלב התכנון והפיתוח, דרך שלב הייצור והביצוע, ועד לשלב השיווק וההפצה.

הפקת סדנאות ואירועים ע"י חברה מקצועית

ישנן סיבות טובות לכך שארגונים רבים בוחרים להסתייע בשירותי הפקת סדנאות ואירועים של חברות מקצועיות. ראשית, חברות אלו מביאות איתן ניסיון וידע רב בתחום ההפקות. הן מכירות את הטרנדים העדכניים, את הטכנולוגיות המתקדמות ואת הדרכים היעילות ביותר להפיק אירוע מוצלח. שנית, חברות אלו מציעות מגוון רחב של שירותים, החל משיווק והפצה, דרך ציוד והפקה, ועד לשירותי קייטרינג והסעדה. הן יכולות לספק את כל הצרכים של הארגון, תחת קורת גג אחת. שלישית, חברות אלו מציעות שירותים באיכות גבוהה, במחירים תחרותיים. הן יכולות להבטיח שהאירוע יהיה מוצלח, תוך עמידה בתקציב ובלו"ז.

איך בוחרים חברת הפקות לאירועים למנהלים?

הבחירה בחברה טובה להפקת אירועים למנהלים היא החלטה חשובה, שיכולה להשפיע על הצלחת האירוע. הנה כמה טיפים לבחירה נכונה:

  • הגדירו את הצרכים שלכם: לפני שאתם מתחילים לחפש חברה להפקה, חשוב להגדיר את הצרכים שלכם. מה הם המטרות של האירוע? מה קהל היעד? מה התקציב?
  • קבלו המלצות: כמו בכל החלטה צרכנית,  כדי למצוא חברה טובה כדאי לקבל המלצות מעמיתים או מכרים שהשתמשו בשירות דומה. 
  • ערכו מחקר: בררו על החברות השונות בשוק. בדקו את הניסיון שלהן, את השירותים שהן מציעות ואת המחירים שלהן.
  • פגשו את נציגי החברה: לאחר שמצאתם מספר חברות מתאימות, קבעו פגישות איתן. במהלך הפגישות, התרשמו מהחברה, מהצוות שלה ומיכולותיה. 

אטרקציות ותכנים באירועים למנהלים

חברת הפקה טובה תדע לסייע לכם לבחור ולארגן את תוכן האירוע, ההרצאות, הסדנאות והפעילויות שיהיו בו. חשוב להתאים את האטרקציות והתכנים לקהל היעד של האירוע כך שיהיו מעניינים ומאתגרים, בכדי שהמנהלים ייהנו מהאירוע. לפני שאתם מתחילים לבחור אטרקציות ותכנים, חשוב להגדיר את המטרות של האירוע. האם האירוע נועד להכשיר מנהלים חדשים? לשפר את כישורי הניהול של מנהלים קיימים? או סתם להעניק להם הזדמנות לפגוש אחד את השני ולשתף פעולה?

אטרקציות לסדנאות מנהלים נועדו ליצור אווירה נעימה ומעניינת, ולאפשר למשתתפים ללמוד בצורה חווייתית. משחקים ותרגילים הם דרך מצוינת להפוך את הסדנה למעניינת יותר ולאפשר למשתתפים לתרגל את המיומנויות שלהם. ניתן לבחור משחקים ותרגילים בנושאים רלוונטיים לסדנה, כגון ניהול צוות, מנהיגות, תקשורת ועוד. פעילויות חוץ הן דרך מצוינת להוציא את המשתתפים מהאולם ולאפשר להם להתאוורר וליהנות. ניתן לבחור פעילויות כגון טיולים, ספורט אתגרי ועוד. בנוסף לסוג האטרקציה, חשוב גם לשים לב לנושא הסדנה ולקהל היעד. האטרקציה צריכה להיות רלוונטית לנושא הסדנה ולעניין את הקהל היעד.

תפריט נגישות

רגע, יש לנו עוד להציע לך!

אנחנו מוסיפים סדנאות חדשות בכל יום, רוצה לשמוע עליהן לפני כולם ולקבל הטבות והנחות ייחודיות?

או

הרשמו לניוזלטר שלנו

או גם וגם ;)