אזור אישי

איך להפיק סדנה מעשירה לעובדים?

נצפה

5

פעמים

ימי העשרה כמו גם ימי גיבוש לעובדים כבר הפכו מזמן להכרח של ממש. כל מעסיק יודע, אם הוא רוצה ליהנות מצוות יעיל, צוות נמרץ וצוות שיש לו מוטיבציה גבוהה לקדם את העסק ולתת מעצמו את המירב והמיטב, הרי שהוא חייב לעשות משהו לשם כך. ימי הגיבוש הם אחד הדברים הכי משמעותיים שמעניקים תנופה לכל עסק באשר הוא. ימי הגיבוש נותנים לעובדים את התחושה החמימה של צוות, של בית, של קבוצה שהמעסיק מעריך אותה ודואג לרווחתה.

אז מה עושים בימי הגיבוש הללו?

מעשירים את האינטליגנציה

לרוב מבקשים המעסיקים להעניק לעובדים בימי הגיבוש חומר העשרה שיתרום להם באופן ישיר או עקיף גם לאפקטיביות שלהם בעסק. אז נכון שזה חייב לבוא בצורה חכמה כדי שהעובדים ייהנו מהפעילות ולא ירגישו ששלחו אותם לימי עיון למען קידום העסק. ברגע שבוחרים את הפעילות שתהיה גם חווייתית, גם מעניינת וגם מעשירה, הרי שכל הצדדים ירוויחו בסופו של דבר. העובדים ייהנו מחוויה שתתרום להם בכל ההיבטים העסק יקבל צוות מקצועי יותר ומוכשר יותר.

אז ברור שנדרש לשם כך תחכום, תכנון שקול ונכון ועבודה מקיפה לקראת הימים הללו שנועדו לגיבוש.

איפה אתם 'מתגבשים'?

לפני שנדון בתוכנית לימי הגיבוש, חשוב לציין כי הבחירה במקום שם תערכו את הגיבוש הינה משמעותית מאוד לרמת ההצלחה שלה.

 https://versa.co.il/ מאפשרת לכם להגיע לתמהיל המדויק והמושלם לאירועי הגיבוש שלכם כדי שכולם ייהנו מאירוע מושקע, נינוח ונעים ויישארו עם זיכרונות הכי טובים.

סדנאות מעשירות – אין מושלם מזה!

אז כשאתם מחפשים את התמהיל המושלם, הדבר הכי חכם והכי נכון זה ללכת לכיוון של סדנאות. כי סדנא היא לרוב משהו קליל, לא עיוני מידי, לא מחייב מידי וכזה שמאפשר למשתתפים ליהנות מלמידה שמגיעה בדרך כלל באופן עקיף.

אפשר לבחור בסדנאות שונות מתוך נושאים רבים ומגוונים מה שבהחלט יעשיר את ארגז הכלים של המשתתפים בסדנאות.

התאמה מלאה של הסדנא

אם אתם אכן רוצים להבטיח הצלחה והנאה מהסדנה, חובה להתאים אותה למשתתפים. כלומר שהיא חייבת להיות מותאמת הן מבחינת הנושא של הסדנא והן מבחינת תחומי העניין שלהם.

יש כאלה שייהנו מאוד מסדנה של ציור ויש מי שיעדיף סדנה עיונית ברמה אינטלקטואלית גבוהה. חשוב להכיר את האנשים המשתתפים ולהתאים את הסדנה בהתאם.

מעבר לכך תמיד כדאי להגדיל ראש ולפתוח את האפשרויות לכמה וכמה סדנאות שונות וזאת על מנת שכל אחד מהמשתתפים יוכל לבחור לעצמו את הסדנה הכי מתאימה לו ולתחומי העניין שלו.

השקעה שמחזירה את עצמה בגדול

שווה בהחלט להשקיע בימי הגיבש הללו כי הם בהחלט מחזירים את עצמם בסופו של דבר ובגדול ממש!

לחצו למידע נוסף על הפקת אירועי יוקרה שיוציא את העובדים שלכם עם זיכרונות הכי טובים!

תפריט נגישות

רגע, יש לנו עוד להציע לך!

אנחנו מוסיפים סדנאות חדשות בכל יום, רוצה לשמוע עליהן לפני כולם ולקבל הטבות והנחות ייחודיות?

או

הרשמו לניוזלטר שלנו

או גם וגם ;)